استقرار ۷۵ پایگاه جمع‌آوری نذورات عید قربان در لرستان
کد خبر: 3739386
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
محمدی‌فارسانی خبر داد:

استقرار ۷۵ پایگاه جمع‌آوری نذورات عید قربان در لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان از آمادگی 75 پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان برای جمع‌آوری نذورات عید سعید قربان خبر داد.

استقرار ۷۵ پایگاه جمع‌آوری نذورات عید قربان در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیرکل کمیته امداد لرستان‌ صبح امروز، ۲۷ مردادماه در جمع خبرنگاران از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و گفت: 75 پایگاه این نهاد اقدام به جمع‌آوری و توزیع گوشت نذری، دریافت گوسفند و گاو و سایر نذورات جهت توزیع بین نیازمندان می‌کند.
وی به آمادگی 400 شورای زکات روستایی در جمع‌آوری و توزیع نذورات عید قربان در سطح روستاها اشاره کرد و با اشاره به دریافت هدایای نقدی در روز عید قربان گفت: مردم خیر استان لرستان می‌توانند با مراجعه حضوری به پایگاه‌های ویژه جمع‌آوری این نهاد و دفاتر کمیته امداد، تلفن گویای 96887 و یا از طریق شماره حساب 0105237286002 نزد بانک ملی در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان به نحوه توزیع نذورات جمع‌آوری شده اشاره کرد و افزود: مراکز نیکوکاری، هیئت‌امنای مساجد، دفاتر این نهاد با اولویت‌بندی نیازمندان در هر محله اقدام به توزیع نذورات در همان روز عید قربان می‌کنند و مبالغ ریالی نیز به حساب سرپرستان خانوارهای نیازمند واریز می‌شود.
وی به مشارکت حامیان طرح اکرام و محسنین با موضوع حمایت مالی از کودکان بی‌بضاعت اشاره کرد و افزود: حامیان نیز می‌توانند نذورات قربانی خود را مستقیماً به حساب خانوارهای این کودکان واریز و یا به‌صورت نذری به آنان اهدا کنند.
محمدی‌فارسانی افزود: مردم نیکوکار استان لرستان سال قبل بالغ‌ بر یک ملیارد تومان نذورات عید قربان توسط این نهاد به نیازمندان پرداخت کردند.

انتهای پیام

captcha