توزیع کتابچه معرفی برنامه‌های آموزشی مؤسسات و خانه‌های قرآن در بروجن
کد خبر: 3739698
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

توزیع کتابچه معرفی برنامه‌های آموزشی مؤسسات و خانه‌های قرآن در بروجن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از توزیع کتابچه معرفی برنامه‌های قرآنی در موسسه‌ها و خانه‌های قرآن در شهرستان بروجن خبر داد.

توزیع کتابچه معرفی برنامه‌های آموزشی موسسات و خانه‌های قرآنی در بروجن

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: کتابچه معرفی برنامه‌های آموزشی، در موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستای در این شهرستان توزیع و در اختیار مراکز قرآنی نهادهای دولتی و عموم مردم قرار گرفت.
وی افزود: این کتابچه‌ها به منظور معرفی مراکز قرآنی و اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و کلاس‌های قرآن، در مراکز قرآنی تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی، برای متقاضیان جویایی کلاس قرآن، در سطح شهرستان بروجن تنظیم‌شده است.
حجت‌الاسلام صالحی گفت: در این کتابچه نوع برنامه‌ آموزشی و گروه سنی موردنظر باهدف اطلاع‌رسانی و تسهیل دست‌یابی مخاطبین به برنامه‌های قرآنی در شهرستان‌ ثبت شد.
وی بیان کرد: در بخش دیگری از این کتابچه به معرفی فعالان قرآنی که در «طرح ملی تکریم چهره‌های قرآنی» سازمان دارالقرآن کشور در سال‌های گذشته تجلیل شده بودند پرداخته‌شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، اضافه کرد: در مراکز قرآنی این شهرستان، کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های مختلف ازجمله روخوانی، روان‌خوانی و تجوید، حفظ، احکام، نهج‌البلاغه، تفسیر و مفاهیم و کلاس‌های ویژه کودکان بالای 3 سال سن نیز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان بروجن 29 مراکز قرآنی فعالیت می‌کنند، یادآوری کرد: در این مراکز قرآنی کلاس‌های ویژه خواهران و برادران، و در رده‌های سنی مختلف، با توجه به نیاز مخاطبان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha