اجتماع سادات الیگودرزی هم‌زمان با عید غدیر
کد خبر: 3740012
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

اجتماع سادات الیگودرزی هم‌زمان با عید غدیر

گروه اجتماعی ـ برگزاری جشن عید غدیر تکریم و سرکشی به منازل سادات، همایش اجتماع سادات، آذین‌بندی، زیباسازی معابر و نصب بنر و پلاکارد از برنامه‌های شاخص و متمرکز دهه ولایت و امامت در شهرستان الیگودرز است.

اجتماعی سادات الیگودرزی هم‌زمان با عید غدیر

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام ارزنده، امام جمعه الیگودرز یک‌شنبه، 28 مردادماه در شصت و سومین جلسه شورای فرهنگی عمومی الیگودرز که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: در روز غدیر خُم دین اسلام کامل شد زیرا دین اسلام دینی است که با نام امام علی(ع)شناخته شده است.
وی افزود: هدف از برگزاری جشن عید غدیر ضمن شادی، بالا بردن معرفت مردم است چراکه شیعه بودن زاده معرفت و معرفت در حد بالاست.
امام جمعه الیگودرز بر تصویب برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان که جنبه عمومی دارد در جلسات شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلف در دهه امامت و ولایت با همکاری دستگاه و با هماهنگی شورای فرهنگ عمومی باشد.
کشکولی، فرماندار الیگودرز نیز در این جلسه، با بیان این‌که برنامه‌های مذهبی ـ فرهنگی باید با حفظ قانون و رعایت تمام شئونات در سطح شهرستان برگزار شوند، اظهار کرد: ادارات همکاری لازم را در برگزاری برنامه‌های غدیر با محوریت شورای فرهنگ عمومی داشته باشند.
یادآور می‌شود، برگزاری جشن بزرگ عید غدیر خُم، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تکریم ایتام توسط نهادهای حمایتی و مسئولان شهرستان، تکریم و سرکشی به منازل سادات، همایش اجتماع سادات در مسجد جامع شهرستان، آذین‌بندی، چراغانی و زیباسازی معابر و خیابان‌ها و نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهرستان توسط ادارات و دستگاه‌ها و… از برنامه‌های شاخص و متمرکز دهه ولایت و امامت در شهرستان الیگودرز است.

انتهای پیام

captcha