تقویت فرهنگ کار و اشاعه روحیه مسئولیت‌پذیری؛ از اهداف طرح هجرت
کد خبر: 3740486
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
قربانی مطرح کرد:

تقویت فرهنگ کار و اشاعه روحیه مسئولیت‌پذیری؛ از اهداف طرح هجرت

گروه اجتماعی ـ رئیس بسیج دانش‌آموزی لرستان تقویت مبانی اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی دانش‌آموزان، اشاعه روحیه مسئولیت‌پذیری، تعاون و کارآفرینی، مشارکت در ساخت و ساز و بهسازی مدارس، اشاعه توسعه فرهنگی مشارکت جوانان در فعالیت‌های مدارس و تقویت فرهنگ کار را از اهداف طرح هجرت ذکر کرد.

تقویت فرهنگ کار و اشاعه روحیه مسئولیت‌پذیری؛ از اهداف طرح هجرت

به گزارش ایکنا از لرستان، مراسم افتتاح طرح هجرت 3 دوشنبه، 29 مردادماه با حضور معاونین آموزش و پرورش لرستان و اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان لرستان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲خرم‌آباد و رئیس بسیج دانش‌آموزی خرم‌آباد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در دبیرستان امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.
خیراله خیرایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم گفت: دانش‌آموزان لرستانی در امر بهسازی و رنگ‌آمیزی ۱۰۰مدرسه در استان مشارکت دارند.
پرویز محسنی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم‌آباد نیز با بیان این‌که بیش‌ از ۳۰ درصد مدارس ناحیه ۲ خرم‌آباد نیاز به رنگ‌آمیزی دارند، گفت: این طرح علاوه‌ بر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان موجب تقویت حس مسئولیت‌پذیری آنان نیز می‌شود .
علی قربانی، رئیس بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز در این مراسم اظهار کرد: تقویت مبانی اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی دانش‌آموزان، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، اشاعه روحیه مسئولیت پذیری، حفظ و حراست از امکانات آموزش و پرورش، تعاون و کارآفرینی، مشارکت در ساخت و ساز و بهسازی مدارس، استفاده از نیرو و نشاط نوجوانان برای سازندگی کشور، اشاعه توسعه فرهنگی مشارکت جوانان در فعالیت‌های مدارس و تقویت فرهنگ کار از اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام

captcha