سریال «پرواز پروانه را ببین» در زنجان تولید می‌شود
کد خبر: 3740749
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی؛

سریال «پرواز پروانه را ببین» در زنجان تولید می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تهیه و تولید سریال «پرواز پروانه را ببین» خبر داد و گفت: این سریال به موضوع آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

سریال «پرواز پروانه را ببین» در زنجان تولید می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، سید محسن لطیفی پنج‌شنبه 30 مردادماه در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به معضلات و آسیب‌های مختلف اجتماعی که خانواده‌ها با آن مواجه هستند، اظهار کرد: امروز با گسترش فضای مجازی گستره آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده و همچنین جوانان افزایش یافته و وظایف دستگاه‌های فرهنگی در این رابطه بسیار سنگین است.
وی از دو مقوله اعتیاد و طلاق به عنوان مهمترین آسیب‌های اجتماعی که بنیاد خانواده را تهدید می‌کنند، نام برد و افزود: اصلاح سبک زندگی و ترویج زندگی ایرانی اسلامی، احیای سنت‌های حسنه، آگاه‌سازی خانواده‌ها در زمینه تهدیدات آسیب‌های اجتماعی و سایر موارد مقولاتی است که باید برنامه‌ریزی مدونی برای آن صورت گیرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان سپس به برنامه‌های رسانه استانی در این زمینه اشاره و اظهار داشت: شبکه اشراق سریال «پرواز پروانه را ببین» با موضوع آسیب‌های اجتماعی را در دست تولید دارد که در این سریال به موضوع اعتیاد و تأثیر آن در فروپاشی بنیان خانواده پرداخته شده است.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در این دیدار به ارائه گزارش عملکرد خدمات‌رسانی به جامعه معلولین در حوزه‌های اورژانس اجتماعی، مناسب سازی محیط، کمک‌های تحصیلی و معیشتی و سایر موارد پرداخت.
وی به ضرورت اجرای برنامه‌های مرتبط با کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و آمادگی بهزیستی را در تعامل با صدا و سیما اعلام کرد و گفت: تعامل این دو دستگاه باید در راستای ارتقای سطح آگاهی جامعه و ارائه خدمات کیفی در جهت افزایش نشاط و رفاه اجتماعی باشد.
محمد محمدی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های سازنده رسانه استانی با این نهاد ابراز امیدواری کرد که با این نشست‌ها و تعاملات بتوان گام‌های موثری در راستای ارتقای رفاه اجتماعی برداشت.
انتهای پیام
captcha