خدمت صادقانه و بی‌منت از ویژگی‌ های دولت برآمده از ملت است
کد خبر: 3740890
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
حجت الاسلام نکونام:

خدمت صادقانه و بی‌منت از ویژگی‌ های دولت برآمده از ملت است

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خدمت صادقانه و بی‌منت از ویژگی‌های دولت برآمده از ملت است، گفت: دولت‌ها باید کاملا صادقانه برای تحقق وعده‌های خود تلاش کنند.

خدمت صادقانه و بی‌منت از ویژگی‌ برآمده از ملت است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد ظهر امروز دوم شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، بیان کرد: امروز نخستین روز از هفته دولت و هشتم شهریورماه سالروز شهادت دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریست است.
وی افزود: امروز سردمدار و پرچم‌دار ترور استکبار جهانی است و دنیا به این نتیجه رسیده که آمریکا و دیگر کشورهای استکباری حامی و پناهگاه این جلادان است.
حجت‌الاسلام نکونام گفت: کسانی که خود حامی ترور هستند قصد دارند کشور را که خود قربانی این عمل زشت و جنایت‌کارانه است را تروریست جلوه دهند.
وی با اشاره به اینکه دولت‌ها برآمده از رأی مردم هستند، بیان کرد: وقتی دولتی با رأی مردم انتخاب می‌شود باید برای ارتقا و پیشرفت آن کمک و حمایت شود.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خدمت صادقانه و بی‌منت از ویژگی‌های برآمده از ملت است، ادامه داد: دولت‌ها باید کاملا صادقانه برای تحقق وعده‌های خود تلاش کنند.
وی یکی از ویژگی‌های مهم شهیدان باهنر و رجایی را دنیاگرا و دنیادوست نبودن آن‌ها برشمرد و گفت: این دو شهید بزرگوار هیچ گرایشی به دنیا و اشرافی‌گری نداشتند، همچنین ایمان، تقوا و پاکدستی از دیگر ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر و دولت برآمده از مردم است.
حجت‌الاسلام نکونام در ادامه بیان کرد: روحیه جهادی و انقلابی لازمه دولت خدمتگزار است.
وی گفت: مردم‌داری و تواضع از دیگر ویژگی‌های شهدای دولت یعنی رجایی و باهنر بود، که لازم است امروز دولتمردان این ویژگی را داشته باشند.
وی بهره‌مندی از منابع دینی و قرآنی برای مدیریت، استکبارستیزی، صلابت و ایستادگی، تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های برآمده از مردم، پرهیز از نگاه‌های حزبی و جناحی و قطع نگاه به خارج از کشور را از ویژگی‌های یک مدیر انقلابی برخواسته از دل مردم دانست.
حجت‌الاسلام نکونام گفت: امروز جنگ روانی دشمن کم نیست و بایدمراقب بود، درست‌ است‌ مشکل داریم اما‌ مشکلات قابل حل است.
وی ادامه داد: دشمن قصد دارد با جنگ روانی ما را به جان‌ یکدیگر اندازد، متاسفانه در این میان برخی‌ها هم سوء استفاده کرده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند‌.
وی بیان کرد: متأسفانه امروزه سوء مدیریت‌هایی در کشور وجود دارد، درست است تحریم‌ها علیه کشور وجود دارد و تا حدودی هم مؤثر واقع می‌شوند ولی مدیریت صحیح، سیاسی، و مدبرانه کم است.
نماینده ولی‌فقیه در استان یادآوری کرد: وقتی از افراد توانمند استفاده نمی‌شود و کار به دست کسانی که توانایی لازم را ندارند سپرده می‌شود مشکلات همچنان باقی می‌ماند که در این میان مجلس باید نظارت صحیح را بر امور انجام دهد.
انتهای پیام

captcha