پیام واقعه تاریخ‌ساز غدیر باید به گوش جهانیان برسد
کد خبر: 3740912
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵

پیام واقعه تاریخ‌ساز غدیر باید به گوش جهانیان برسد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه قیدار گفت: غدیر خم فراتر از یک واقعه تاریخی، سعادت بشریت را به همراه دارد و یک پیمانی برای ادامه راه انبیاء و اوصیاء است.

پیام واقعه تاریخ‌ساز غدیر باید به گوش جهانیان برسدبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار اظهار کرد: غدیر خم فراتر از یک واقعه تاریخی، سعادت بشریت را به همراه دارد و یک پیمانی برای ادامه راه انبیاء و اوصیاء است و دشمنان غدیر فقط دشمن علی (ع) نیستند بلکه دشمن هدایت و سعادت بشریت محسوب می‌شوند.
وی با تاکید بر لزوم جهانی شدن غدیر و ترویج مفاهیم عمیق این واقعه تاریخ‌ساز بشریت افزود: زنده نگه داشتن عید غدیر نباید به چراغانی کردن و مداحی و قصیده سرایی محدود شود بلکه باید با استفاده از همین ابزارها پیام غدیر را به گوش جهانیان رساند.
امام جمعه قیدار به سالروز انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 را اشاره کرد و گفت: بصیرت، دشمن شناسی، ولایت‏مدارى، تلاش، استقامت، بردباری در سختى‏ها، ساده‏زیستى، مسؤولیت‏ پذیرى در لحظات بحرانى، دورى از تجمل‏گرایى، توجه به دردهاى جامعه از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر است.
وی با تأکید بر اینکه باید شاخصه‌های آن‌ دو بزرگوار سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: مسئولان در هفته دولت عملکرد خود با رعایت عدل و انصاف محاسبه کنند.
موسوی به حفظ وحدت آحاد جامعه در شرایط حساس کنونی تأکید کرد و افزود: همه از جمله مسئولان با حفظ وحدت مشکلات بین خود را کنار گذاشته و در راستای انجام وظایف انقلابى خود برای از بین بردن توطئه‌های دشمنان در ایجاد شکاف تلاش کنند.
امام جمعه قیدار ادامه داد: مبارزه با فساد و ترمیم کابینه با هدف تقویت و همراه‌سازی مردم از انتظارات اعلامی از دولت است که باید عملیاتی شود.
وی به هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم اشاره کرد و افزود: تروریسم ابداع امریکا و رژیم صهیونیستی برای از بین بردن مخالفان خود است که طی چهار دهه گذشته به تناوب علیه ملت و دولت ایران مورد استفاده قرار گرفته است.
انتهای پیام
captcha