لغو اعزام کاروان عتبات دانشگاهیان استان مرکزی در ۱۱ شهریورماه
کد خبر: 3741632
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

لغو اعزام کاروان عتبات دانشگاهیان استان مرکزی در ۱۱ شهریورماه

گروه معارف - مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی از لغو برنامه اعزام کاروان نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان استان مرکزی در ۱۱ شهریور‌ماه سال جاری خبر داد.

لغو اعزام کاروان عتبات دانشگاهیان استان مرکزی در 11 شهریورماه

علی صالحیان، مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی پیرامون برنامه اعزام دانشگاهیان استان به عتبات عالیات از لغو برنامه اعزام کاروان نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان استان مرکزی در 11 شهریور‌ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: زمان ثبت‌نام نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان استان همزمان با سراسر کشور از 7 لغایت 14 مرداد‌ماه سال جاری بوده است.
وی ادامه داد: پس از پایان ثبت‌نام و انجام قرعه کشی بین تمامی شرکت‌کنندگان مقرر شده بود که 11 شهریور‌ماه اولین اعزام صورت پذیرد اما، با توجه به تغییرات قیمت ارز در کشور با کنسل کردن ثبت‌نام شرکت کنندگان مواجه شدیم و تصمیم بر این شد که این کاروان لغو شود و با اطلاع‌رسانی مجدد بتوان مقدمات اعزام دانشجویان را برای سوم مهرماه مهیا کرد.
مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت ناگهانی ارز تسهیلات مناسبی از سوی بانک ملت و صندوق رفاه دانشجویان برای دانشجویان اعزامی در نظر گرفته شده است به طوری که مبلغ وام برای کاروان‌های زمینی به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به دو میلیون تومان و برای کاروان‌های هوایی مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به سه میلون تومان افزایش پیدا کرده است، امیدواریم با اعطای تسهیلات فوق این وضعیت بهبود پیدا کند و بار دیگر دانشجویان بتوانند در این سفر معنوی شرکت کنند.
صالحیان گفت: در حال‌حاضر دو کاروان هوایی به استان داده شده است و پس از کامل شدن کاروان‌ها و تعداد نفرات در روزهای سوم و 25 مهرماه سال جاری اعزام‌های عتبات دانشگاهیان صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام

captcha