شهید رجایی: سرنوشت 36 میلیون انسان تحت‌الشعاع یک بله یا خیر+صوت
کد خبر: 3741829
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

شهید رجایی: سرنوشت 36 میلیون انسان تحت‌الشعاع یک بله یا خیر+صوت

کانون خبرنگاران نبأ _ محدعلی رجایی مردی از جنس انسانیت،‌ اساس و زیربنای دوره کوتاه ریاست جمهوری‌اش را حل مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق محروم قرار داده بود.

شهید رجایی: سرنوشت 36 میلیون انسان تحت‌الشعاع یک بله یا نه+صوت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ شهید رجایی خود را مسئول سرنوشت مردم کشورش می‌دانست و نگران از یاد بردن رسالت دینی خود(عدالت) در قبال مردم بود.
در اهمیت این موضوع و به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت یار دیرین امام(ره) و انقلاب و اسوه علم و تقوا، شهید محمدعلی رجایی و هفته دولت بخش کوتاه اما اثرگذاری از سخنان وی به دو صورت مکتوب و صوتی ارائه می‌شود.


«من وقتی وزیر آموزش و پرورش بودم، فکر می‌کردم که خدا در جهنم یک جایی داره که به اندازه 10 میلیون آدم فشار عذاب هست، و اونجا جای وزیر آموزش و پرورشه، زیرا که هر جمله وزیر آموزش و پرورش روی 10 میلیون انسان نقش داره؛ پس باید هوشیار باشه که این سخن، در چه گستره‌ای اثر می‌ذاره و چه مسئولیتی داره.
البته وزیر آموزش و پرورش به لطف خدا امیدواره؛ به این جهت، فقط به اون جای جهنم فکر نمی‌کنه. خب مثال یک کم مطلب رو برامون نزدیک کرد، اجازه بدید راجع به این مثال بیشتر صحبت کنم:
در جهنم، خدا یک جایی داره که فشار عذابش مساوی هست با گناه 36 میلیون انسان؛ اونجا جای منه، که حرکت و سخن و برخوردم، روی زندگی 36 میلیون انسان اثر می‌گذاره. یک بله و یک نه، سرنوشت 36 میلیون انسان رو تحت شعاع قرار می‌ده.»

پریا سبزمحمدی

انتهای پیام

captcha