عبور از تحریم‌ها مدیران دقیق و جهادی را می‌طلبد
کد خبر: 3742126
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

عبور از تحریم‌ها مدیران دقیق و جهادی را می‌طلبد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان با تحریم‌ها دنبال بستن تمام منافذ اقتصادی کشور هستند، تصریح کرد: عبور از گردنه سخت تحریم‌ها مدیران دقیق و جهادی را می‌طلبد.

عبور از گردنه تحریم‌ها در گرو مدیریت دقیق و جهادی استبه گزارش ایکنا، از زنجان، محمد عزیزی، نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه، پنجم شهریورماه در حاشیه افتتاح مدرسه ارشاد-آزادی خرم‌دره با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مدیران هستند، اظهار کرد: شهید رجایی همان بزرگ‌مردی است که گفت اگر شما می‌خواهید به من خدمت کنید، گاه‌گاهی یادم آورید که من همان محمدعلی رجایی فرزند عبدالصمد اهل قزوین‌ام، که قبلا دوره‌گردی می‌کردم.
وی با بیان اینکه مسئولان نباید هیچ وقت فراموش کنند که به واسطه مردم به این جایگاه رسیده‌اند، تصریح کرد: این سخن شهید رجایی بزرگ‌ترین درس برای مسئولان امروز ما است و باید این موضوع نصب‌العین مسئولان قرار گیرد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تاریخ انقلاب نباید فراموش شود، ادامه داد: نباید فراموش کنیم که کشور ما به سادگی به دست نیامده است بلکه این نظام ثمره خون هزاران شهید گلگون‌کفنی است که جان و مال خود را فدای اسلام و کشور کردند.
عزیزی با تأکید بر اینکه وضعیت کشور به گونه‌ای نیست که از هرکس صداهای متفاوت برخیزد، تصریح کرد: اتحاد باید سرمشق مسئولان و مردم قرار گیرد و کل کشور یک ید واحد باشند.
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان با تحریم‌ها دنبال بستن تمام منافذ اقتصادی کشور هستند، تصریح کرد: عبور از گردنه سخت تحریم‌ها مدیران دقیق و جهادی را می‌طلبد.
انتهای پیام
captcha