راه‌اندازی فروشگاه برای حجاج به امسال نرسید
کد خبر: 3742399
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

راه‌اندازی فروشگاه برای حجاج به امسال نرسید

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: متأسفانه برنامه‌ریزی‌ها دیر انجام شد و راه‌اندازی فروشگاه برای حجاج به امسال نرسید. امسال به دلیل وجود مسائل مرتبط با نرخ ارز، برای تهیه برخی کالاها با کمبود مواجه شدیم، بنابراین راه‌اندازی این فروشگاه‌ها در این زمان انجام شدنی نبود ولی در برنامه ماست که سال آینده در این زمینه ورود پبدا کنیم.

راه‌اندازی فروشگاه برای حجاج به امسال نرسیدمحمود بنانژاد در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص راه‌اندازی فروشگاه‌ها برای حجاج به منظور خرید سوغات از این مجموعه‌ها تصریح کرد: در برنامه کاری ما راه‌اندازی فروشگاه‌هایی برای حجاج قرار داشت که در آنجا کالاهایی برای سوغات زائران تهیه شده و حتی تعدادی مکان نیز برای این منظور در نظر گرفته شده بود.
وی ادامه داد: متاسفانه برنامه‌ریزی‌ها دیر انجام شد و راه‌اندازی فروشگاه به امسال نرسید. امسال به دلیل وجود مسائل مرتبط با نرخ ارز، برای تهیه برخی کالاها با کمبود مواجه شدیم. بنابراین راه‌اندازی این فروشگاه‌ها در این زمان انجام شدنی نبود ولی در برنامه ماست که سال آینده در این زمینه ورود پبدا کنیم.
رئیس اتاق اصناف مشهد عنوان کرد: در بازار، به صورت عمده کالا برای تهیه سوغات حجاج موجود است اما در برنامه‌ریزی‌ها قرار بود کالای ایرانی و با قیمت مناسب‌تر در اختیار حاجی‌ها قرار بگیرد ولی با مسایل مربوط به نوسانات نرخ ارز و تنش‌های اقتصادی مواجه شدیم  که این امر امکان‌پذیر نبود و به سال آینده موکول شد.
پیش از این در رسانه ها اخباری مبنی بر اینکه سازمان حج و زیارت اعلام کرد که زائران خانه خدا می‌توانند خرید سوغاتی خود را با محوریت کالای ایرانی از فروشگاه‌های داخلی، آن هم به صورت اینترنتی انجام دهند، منتشر شده بود.

انتهای پیام

captcha