رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وارد روسیه شد
کد خبر: 3743470
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وارد روسیه شد

ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای افتتاح هفته فرهنگی ایران در روسیه، پیش از ظهر امروز (یكشنبه 11 شهریور) وارد مسكو، پایتخت روسیه شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ ابراهیمی‌تركمان كه به منظور افتتاح هفته فرهنگی ایران در روسیه به این كشور سفر کرده است، علاوه بر افتتاح هفته فرهنگی كشورمان و بازدید از مراکز علمی و فرهنگی، دیدارهای رسمی را با طرف‌های روسی انجام خواهد داد.

دیدار و مذاكره با وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه، دیدار با سفیر و مسئولین نهادهای جمهوری اسلامی ایران در روسیه، دیدار با رییس جمهور باشقیرستان، دیدار با معاون بین‌الملل كلیسای ارتدكس روسیه، دیدار با رییس انستیتوی شرق‌شناسی و ایران‌شناسان روسیه و ... از جمله برنامه‌های رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سفر به روسیه است.

گفتنی است؛ هفته فرهنگی ایران در روسیه طی روزهای 12 تا 18 شهریور‌ماه در دو شهر مسكو (پایتخت روسیه) و اوفا (مركز جمهوری باشقیرستان) به همت رایزنی فرهنگی كشورمان در روسیه، برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی، نمایش فیلم‌های سینمای ایرانی، معرفی خانواده موفق ایرانی و كنسرت موسیقی ایرانی، بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در این هفته فرهنگی است.

انتهای پیام

captcha