بازدیدهای سرزده برای فعالیت اثربخش کارگزاران نظام لازم است
کد خبر: 3743709
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
رئیس‌کل دادگستری قزوین:

بازدیدهای سرزده برای فعالیت اثربخش کارگزاران نظام لازم است

گروه اجتماعی- رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در بازدید سرزده از دادگستری شهرستان آبیک به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به این حوزه قضایی پرداخت و از نزدیک در جریان روند رسیدگی پرونده‌های قضایی و خدمات‌رسانی به مردم قرار گرفت.

بازدیدهای سرزده موجب انگیزه‌بیشتر برای فعالیت اثربخش کارگزاران نظام است

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی در حاشیه بازدید سرزده از دادگستری شهرستان آبیک گفت: انتظار ما این است که در روند کاری از تمامی بسترهای خدماتی ایجادشده از سوی دستگاه قضایی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم بیش‌ازپیش استفاده شود.
وی افزود: درمجموع تلاش ما باید بر این باشد که آگاهی بخشی را در دستگاه قضایی پیش ببریم تا مردم در امور اجتماعی و روزمره خود کمتر دچار خطا شوند چراکه این خطاها درمجموع به تشکیل پرونده در دستگاه قضایی منجر می‌شود.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: تحقق عدالت، گسترش عدل، فصل خصومت و اختلاف و تأمین امنیت رسالت بسیار عظیمی است که در هرجای کشور باشد مهم و اثرگذار است و قطعاً رضایت الهی را در پی دارد.
رئیس‌کل دادگستری قزوین عنوان کرد: بازدیدهای سرزده منجر می‌شود تا کارکنان بدانند که زحمات و تلاش‌های آنان دیده می‌شود و این مسئله انگیزه‌ای برای آنان خواهد بود که در هر جایگاه، مقام و حوزه قضایی به‌عنوان یک کارگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول فعالیت اثربخش و خدمت باشند. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی تصریح کرد: جلب رضایت مراجعین و مردم هدف اصلی دستگاه قضایی است و به همین خاطر بازرسی‌ها به‌صورت دوره‌ای از حوزه‌های مختلف قضایی استان صورت می‌پذیرد تا خدماتی که ارائه می‌شود بهبود یابد و این نظارت‌ها به‌منظور مچ‌گیری از همکاران نیست و هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت و برنامه‌ریزی برای رفع نواقص است.
به گزارش ایکنا، در این بازدید حجت‌الاسلام زمانی، رئیس شوراهای حل اختلاف استان و جلالی، معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری نیز حضور داشتند.
انتهای پیام

captcha