تدابیر رهبری حلال مشکلات کشور است
کد خبر: 3743914
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
ابوحمزه:

تدابیر رهبری حلال مشکلات کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف اجرایی شود آن‌گاه شاهد رفع مشکلات کشور خواهیم بودیم و ایشان می‌فرماید از تجربه دنیا استفاده کنید اما اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی و انقلابی حلال مشکلات کشور است.

به گزارش ایکنا از کرمان، غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 13 شهریور در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 خبر داد و گفت: امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود که مردم ولایتمدار کرمان با شور و انگیزه الهی که دارند موجب دلگرمی و حرکت‌های وسیع‌تری در استان شوند.
وی افزود: هر چه ارتباط و تعامل بین اصحاب رسانه و نهادها و دستگاه‌ها، صمیمی‌تر و بیشتر باشد این مهم موجب پیشرفت بیشتر مردم می‌شود.
ابوحمزه بیان کرد: با توجه به شرایط و وضعیتی که داریم، جامعه امروز ما به کمک نیاز دارد و ما از سال 79 سازمان بسیج سازندگی را در سپاه تشکیل داده‌ایم و محور اصلی این مجموعه رسیدگی به بخش محروم جامعه است و سعی کرده‌ایم تلاش‌ها و حرکت‌های خوبی انجام دهیم.
وی تصریح کرد: بسیج سازندگی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی، معیشتی، کشاورزی، بهداشت، مرمت و بهسازی منازل محرومان با تمرکز بر حاشیه شهرها و روستاهای دورافتاده فعالیت می‌کند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: ما به نوعی از یک طرف به دستگاه‌های متولی امر کمک می‌کنیم و از طرفی به مردم محروم کمک‌رسانی داریم و در کنار آنها هستیم.
ابوحمزه اظهار کرد: از 9 شهریورماه تا 29 شهریورماه 350 گروه جهادی در قالب قرارگاه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در استان کرمان خدمت‌رسانی می‌کنند و این در حالی‌ست که 7 هزار و 14 گروه جهادی در سطح کشور فعال شده‌اند.
وی ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس 700 هزار نفر بسیجی در سراسر کشور و 30 هزار نیروی بسیج در کرمان فراخوانی می‌شوند و این حرکت‌ها در سایر استان‌ها هم اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نشان دادن اقتدار نظام و به رخ کشیدن آن برای دشمنان و ایجاد امیدآفرینی بین مردم از اهداف برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) 2 است.
ابوحمزه از حرکت‌های بی‌جایی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی انجام می‌دهند هم سخن به‌میان آورد و بیان کرد: دشمنان بدانند ما علاوه بر نیروهای مسلح مقتدر در کشور همچنین صدها هزار نیروی بسیجی را آماده داریم و آنها نباید حرفی بزنند که بوی تهدید دهد.
وی عنوان کرد: سعی شده این نمونه و مدل را در قالب بسیج سازندگی و فعالیت کارگاه‌های زودبازده و کمک به قشرهای مختلف جامعه ارائه کنیم و نشان دهیم می‌توان از توان مردم در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغال بهره برد.
ابوحمزه با تاکید بر اینکه دشمنان باید مراقب حرف زدن خودشان باشند، عنوان کرد: 24 میلیون بسیجی در کشور و حدود یک میلیون نفر بسیجی در استان کرمان داریم و مردم ما در 40 سال انقلاب اسلامی ثابت کردند به هیچ عنوان از اسلام، ارزش‌ها و انقلاب اسلامی کنار نمی‌نشینند.
وی متذکر شد: کمبودها، مشکلات و ضعف‌های اقتصادی وجود دارد که بیشتر این مشکلات به داخل برمی‌گردد و این مسائل را می‌توان با تلاش و توکل برطرف کرد و مردم تاکنون در هیچ زمینه‌ای کم نگذاشته‌اند و فرهنگ و روحیه مردم دستمایه عظیمی است که باید از آن پاسداری کرد و مسئولان باید به مردم خدمت کنند و پاسخگو باشند.
این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم برنامه‌ها را از نظر کیفیت و اثرگذاری به بهترین نحو در استان کرمان داشته باشیم و ان‌شاء‌الله اصحاب رسانه برای انعکاس این برنامه‌ها تلاش کنند تا مردم در جریان این برنامه‌ها قرار گیرند.
ابوحمزه ادامه داد: اگر تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف اجرایی شود آن‌گاه شاهد رفع مشکلات کشور خواهیم بودیم و ایشان می‌فرماید از تجربه دنیا استفاده کنید اما اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی و انقلابی حلال مشکلات کشور است.
انتهای پیام

captcha