۲ فینالیست؛ سهم لرستان از مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3744334
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

۲ فینالیست؛ سهم لرستان از مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن مردادماه جاری به میزبانی استان قم برگزار شد که سهم استان لرستان از کاروان اعزامی تنها دو فینالیست بود.

سهم لرستان از کاروان اعزامی مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن تنها 2 فینالیست

به گزارش ایکنا از لرستان، بخش مقدماتی مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم اوقاف و امور خیریه در رشته‌های حفظ کل، ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم از ۲۰ مردادماه جاری در شهر مقدس قم برگزار شد که نمایندگان لرستان در این دوره از مسابقات قرآنی در رشته حفظ کل شکیبا از بروجرد، حفظ ۲۰ جزء رضا رحیمی، رشته قرآئت وحید کرمی از خرم‌آباد و در رشته قرائت ترتیل حسام‌الدین غلامی از بروجرد بودند و در بخش دعاخوانی نیز شهاب امانت‌چی از بروجرد و عبدالصمد اسکندری از بروجرد حضور داشتند.

از بین شرکت‌کنندگان لرستانی در بخش آقایان متاسفانه تنها شهاب امانت‌چی از بروجرد در رشته دعاخوانی و عبدالصمد اسکندری از بروجرد در رشته اذان به‌عنوان فینالیست به مرحله نهایی این دوره از مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه راه یافتند.
یادآور می‌‏شود، مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها نیز از دهم تا بیستم مهر ماه امسال به میزبانی استان مرکزی و در شهر اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha