لزوم حمایت از استارت‌آپ‌های قرآنی/ تولید محتوای مذهبی در فضای مجازی ضعیف است
کد خبر: 3745201
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین:

لزوم حمایت از استارت‌آپ‌های قرآنی/ تولید محتوای مذهبی در فضای مجازی ضعیف است

گروه اجتماعی ــ حمایت از استارت‌آپ‌های قرآنی امری است که امروز در جامعه احساس می‌شود و خبرگزاری ایکنا به‌عنوان رسانه‌ای فعال در امور دینی، فرهنگی و قرآنی می‌تواند پیش‌قراول این حمایت‌ها باشد.

 لزوم حمایت از استارت‌آپ‌های قرآنی/ تولید محتوای مذهبی در فضای مجازی ضعیف است

سعید پورایمانی، مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با بیان اینکه تولید محتوای مذهبی در فضای مجازی بسیار ضعیف است، اظهار کرد: حمایت از استارت‌آپ‌های قرآنی امری است که امروز در جامعه احساس می‌شود و خبرگزاری ایکنا به‌عنوان رسانه‌ای فعال در امور دینی، فرهنگی و قرآنی می‌تواند پیش‌قراول این حمایت‌ها باشد.
پورایمانی بیان کرد: باید بستری برای معرفی تولیدات حوزه مذهبی به مردم ایجاد شود تا زمینه آشنایی عموم جامعه با این نرم‌افزارها و محتواها فراهم گردد تا همگان بتوانند از آن بهره‌وری لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند با پیگیری‌های خود از وقوع و حادث شدن برخی رخدادهای مضر پیشگیری کنند، گفت: خبرگزاری ایکنا باید در حوزه تولید محتوا در حوزه قرآن، جریان سازی در آموزه‌های دینی و مطالبه گری در حوزه‌های مختلف وارد شود و حتی در بسیاری موضوعات قبل از اینکه رخ دهد با هشدارهایی که می‌دهد از آن جلوگیری و پیشگیری کند.
این مسئول عنوان کرد: بی‌شک رسانه‌ها می‌توانند بخشی از رسالت خود در حوزه مذهب را در فضای مجازی ایفا و تهدیدات موجود در این فضا را به یک فرصت تبدیل کنند.
مدیر مجتمع دیجیتال فرهنگی کاسپین قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بهترین فرصت تبلیغ دین اسلام در فضای مجازی است که ورود و برنامه‌ریزی جدی در این فضا رسالت بزرگی برای همه ما به‌ویژه اهالی رسانه به شمار می‌رود.

انتهای پیام

captcha