اختتامیه طرح «کرسی‌های ثابت تلاوت قرآن» در زابل برگزار شد
کد خبر: 3746183
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

اختتامیه طرح «کرسی‌های ثابت تلاوت قرآن» در زابل برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: اختتامیه طرح «کرسی‌های ثابت تلاوت قرآن کریم» شب گذشته با حضور جمعی از قاریان و روحانیان منطقه سیستان، در مسجد علی‌‌بن ابیطالب(ع) زابل برگزار شد.

اختتامیه طرح « کرسی‌های ثابت تلاوت قرآن» در زابل برگزار شد

حجت‌الاسلام محسن عارفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: اختتامیه طرح «‌کرسی‌های ثابت تلاوت قرآن کریم» شب گذشته، 20 شهریورماه با حضور جمعی از قاریان و روحانیان منطقه سیستان، در مسجد علی‌ابن ابیطالب(ع) زابل برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این طرح که از مردادماه آغاز شد و قریب به دو ماه به‌طول انجامید، 20 کرسی تلاوت قرآن برگزار شد و هر شب، علاوه بر تلاوت آیات با صوت و لحن زیبای قراء سیستانی، ترجمه و تفسیر آیات نیز بیان می‌شد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل افزود: حجت‌الاسلام مهدوی فاضل، از روحانیان مستقر و امام جماعت مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زابل، ترجمه و تفسیر آیات را بر عهده داشت.
عارفی با اشاره به اینکه برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن از اولویت‌های اداره تبلیغات اسلامی زابل است، بیان کرد: این طرح با همکاری دارالقرآن تبلیغات اسلامی زابل و خانه قرآن امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد که مورد استقبال خوب مردم این منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha