انعکاس مراسم عزاداری مردم قزوین از قاب شیشه‌ای رسانه استانی
کد خبر: 3746298
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

انعکاس مراسم عزاداری مردم قزوین از قاب شیشه‌ای رسانه استانی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: رسانه استانی همیشه بازتاب‌دهنده جلوه‌های عزاداری خالصانه و باشکوه مردم استان قزوین بوده است.

انعکاس مراسم عزاداری مردم قزوین از قاب شیشه‌ای رسانه استانی به گزارش ایکنا از قزوین، عصر دیروز 20 شهریور اولین نشست هم‌اندیشی «برگزاری عزاداری محرم» در صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد.
در این جلسه که با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، معاونان و نمایندگانی از دستگاه‌های عضو در امر برگزاری عزاداری محرم برگزار شد، در خصوص ایجاد ظرفیت‌های جدید و مضاعف جهت برگزاری و انعکاس هرچه بهتر تجمع آیینی و سنتی مردم استان قزوین از قاب رسانه مباحثی مطرح شد.
سعید انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم بیان کرد: رسانه استانی همیشه بازتاب‌دهنده جلوه‌های عزاداری خالصانه و باشکوه مردم استان قزوین بوده است.
وی با تأکید بر رسالت رسانه برای انعکاس فرهنگ درست عزاداری به مخاطبان گفت: امسال همچون سنوات گذشته می‌توان با همفکری و هم‌اندیشی مناسب، جلوه‌های باشکوه و جدیدی را از عزاداری‌های سنتی مردم استان قزوین خلق کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به قدمت و وجود سبک‌های عزاداری منحصربه‌فرد در استان قزوین اظهار کرد: صداوسیما این آمادگی را دارد که با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری و همراهی دستگاه‌های مربوطه این ظرفیت را در قالب تجمع منظم و آیینی از قاب رسانه استانی منعکس کند.
در ادامه این نشست، اعضاء جلسه به جمع‌بندی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری مطلوب و باشکوه اجتماع عزاداران حسینی در محرم 97 پرداختند.

انتهای پیام

captcha