همایش امر به معروف و نهی از منکر در حوزه تولید و تجارت در کردستان
کد خبر: 3746362
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

همایش امر به معروف و نهی از منکر در حوزه تولید و تجارت در کردستان

گروه اجتماعی ــ همایش امر به معروف و نهی از منکر در حوزه تولید و تجارت امروز، ۲۱ شهریورماه در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان برگزار شد.

همایش امر به معروف و نهی از منکر در حوزه تولید و تجارت در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد دره‌وزمی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان امروز، ۲۱ شهریورماه در همایش امر به معروف و نهی از منکر در حوزه تولید و تجارت که در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی یک امر به معروف است که شعار امسال هم از سوی مقام معظم رهبری به دلیل اهمیت این بخش انتخاب شد.
وی افزود: شاخص تولید در هر کشوری یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی یا توسعه نیافتگی است و کشورهای تولید محور کشورهای پیشرفته و موفق‌تری هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی در نهایت منجر به تولید داخلی شود، درآمد سرانه مردم و در نتیجه رفاه عمومی هم افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: زمانی که مردم به رفاه عمومی برسند رضایت‌مندی آنها از دولت و نظام حاصل شده و شکاف بین مردم و حاکمیت کمتر و عدالت نسبی برقرار می‌شود.
دره‌وزمی با بیان اینکه تولید محور بودن امر آسانی نیست، عنوان کرد: همه ارگان‌های حاکمیتی و دولتی و بخش خصوصی باید در این راستا فعالیت کنند چون با شعار و برگزاری همایش مشکل تولید حل نمی‌شود.
وی اعلام کرد: تولیدکننده‌ها انسان‌های ایثارگری هستند که در شرایط سخت کنونی تولید در کشور و با آگاهی از مشکلات این بخش تولید فعالیت می‌کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید به نیروی انسانی تحصیل کرده و به روز نیاز دارد و تولیدکنندگان ما امروز با روش‌های سنتی گذشته نمی‌توانند کالای خود را در بازار عرضه کنند.
وی تاکید کرد: تولید داخلی ما باید صادرات محور بوده و براساس نیاز روز و با کیفیت و قیمت مناسب باشد تا توان رقابت را در بازارهای خارجی داشته باشند.
دره وزمی اعلام کرد: تولیدکننده‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ما باید به روز بوده و علمی‌تر و تخصصی‌تر فعالیت کنند تا بتوانند نبض بازار را در دست گیرند و محصولات خود را عرضه کنند.
وی در پایان یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی و حاکمیتی باید از خط تولید داخلی حمایت و منطبق بر حمایت از بخش تولید فعالیت کنند.
انتهای پیام

captcha