پخش زنده مراسم شیرخوارگان حسینی در جوار مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین
کد خبر: 3746553
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

پخش زنده مراسم شیرخوارگان حسینی در جوار مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین

گروه معارف- همایش شیرخوارگان حسینی در جوار مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین از شبکه‌های سراسری و استانی پخش می‌شود.

 پخش زنده مراسم شیرخوارگان حسینی در جوار مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین

علی محمدپور مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفت‌وگو با ايكنا از قزوین، اظهار کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در جوار مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین از شبکه‌های سراسری و استانی پخش می‌شود.
وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با صداوسیمای مرکز قزوین مراسم جهانی همایش شیرخوارگان حسینی در جوار مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین به‌صورت کامل و زنده از شبکه استانی و همچنین گزیده از شبکه‌های سراسری معارف و شما پخش خواهد شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین از پوشش خبری و تصویری این مراسم توسط عکاسان خبر داد و خاطرنشان کرد: ده‌ها خبرنگار و عکاس استان به‌منظور پوشش مطلوب همایش شیرخوارگان حسینی علاوه بر حضور آستان مقدس امامزاده حسین (ع) در ۲۵ آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان حاضر و اقدام به عکاسی خواهند کرد.
محمدپور در خاتمه همچنین از ساخت مستند بصیر خبر داد و افزود: به‌منظور ارائه گزارشی از فعالیت انجام پذیرفته در ماه محرم توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مستندی در حال تهیه است که بعد از تولید در صورت امکان از شبکه استانی پخش می‌شود.
به گزارش ايكنا، همایش جهانی شیرخوارگان حسینی هم‌زمان با سراسر کشور در جوار مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین و ۲۴ امامزاده و بقعه متبرکه دیگر روز جمعه بیست‌وسوم شهریورماه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

انتهای پيام

captcha