شرکت ۹۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های مؤسسه نسیم وحی شهرکرد
کد خبر: 3746567
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

شرکت ۹۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های مؤسسه نسیم وحی شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر موسسه قرآن و عترت(ع) نسیم وحی شهرکرد گفت: سال گذشته ۹۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های متنوع این مؤسسه شرکت کردند.

شرکت 900 قرآن آموز در کلاس های موسسه قرآن و عترت (ع) نسیم وحی شهرکرد

مسعود داوری، مدیر مؤسسه قرآن و عترت(ع) نسیم وحی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: مؤسسه نسیم وحی در تمامی فصول سال کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، تدبر، صوت و لحن، را برگزار می‌کند.
وی با اشاره به شرکت 900 قرآن‌آموز در کلاس‌های این مرکز در یک سال آموزشی گذشته، افزود: اختتامیه کلاس‌های یک ساله نسیم وحی که از ابتدای مهر سال 96 آغاز و تا 20 شهریور سال 97 ادامه داشتند، با شرکت جمعی از مسئولین قرآنی استان و قرآن‌آموزان این مرکز برگزارشد.
داوری با اشاره به اختتامیه طرح تدبر در قرآن با محوریت جزء 29 قرآن عنوان کرد: برگزاری بیش از ۱۰۰ دوره تدبر در محدوده ۱۰ جزء آخر قرآن، برپایی چندین جلسه یا دوره‌های تدبر سوره‌ای به درخواستِ ادارات، نهادها، سازمان‌های دولتی و مجامع علمی، بیش از ۴۰ دوره آموزش‌های روخوانی، تجوید و قرائت تحقیقی جهت خواهران و برادران ازجمله توفیقات این موسسه است.
مدیر مؤسسه قرآن وعترت(ع) نسیم وحی شهرکرد افزود: در مؤسسه قرآنی نسیم وحی از رده سنی 8 سال به بالا آقا و بانو پذیرش شده و مباحث موضوعه آموزش داده می‌شود؛ برای سنین 8 سال تا 14 سال به‌طور تخصصی در قالب بحث طرح ملی تلاوت و نیز طرح آموزش استعدادهای قرآنی اجراء می‌شود.
وی ادامه داد: از سنین 16 سال به بالا علاوه بر آموزش‌های عمومی دیگر مباحث همچون: مباحث تفسیر- تدبر – نهج البلاغه – صحیف سجادیه – و حفظ و... آموزش داده می‌شود.
داوری در خصوص طرح ملی تلاوت نیز گفت: این طرح، عمده برنامه‌اش بر آموزش صحیح قرائت قرآن با شیوه قرائت تقلیدی است که پسرا 8 تا 14 سال علاقه‌مند و مبتدی بعد از ثبت نام اینترنتی و ورود به طرح، به تقلید از قاریان مصری به قرائت می‌پردازند.
وی گفت: علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس‌های این موسسه می توانند به آدرس شهرکرد، خیابان مولوی، روبروی کوچه ۵۶ حد فاصل شهرداری و مخابرات مراجعه ‌و یا با شماره ۰۳۸۳۲۲۴۰۵۲۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha