رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)» برگزار می‌شود
کد خبر: 3747051
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)» برگزار می‌شود

گروه سیاسی ـ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری 800 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس به‌مناسبت گرامیداشت ایام دفاع مقدس در سطح استان خبر داد.

رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، سردارمحمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، 24 شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهان محمد رسول‌الله(ص)» دوشنبه، 26 شهریورماه در سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این رزمایش 20 گردان سپاه بیت المقدس حضور دارند، افزود: از این تعداد سه گردان در سنندج، در سایر شهرستان ها هر کدام دو گردان و در شهرستان دهگلان یک گردان در این رزمایش حضور دارند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه ضرورت اجرای این رزمایش هر ساله احساس می شد، بیان کرد: امسال به دلیل تهدیدات دشمنان از جمله عملیات‌های روانی علیه مردم، اقدامات اقتصادی و تهدیدات نرم بر ضرورت اجرای آن بیش از پیش افزود.
وی اعلام کرد: علی‌رغم تمامی فتنه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن علیه انقلاب و مردم ما طراحی و اجرایی می‌کند مردم ما از آغاز نهضت امام راحل تا کنون پای نظام ایستاده‌اند و همین حضور مردم در پیروزی انقلاب، مقاومت و خنثی کردن توطئه های دشمنان مهم‌ترین دلیل ماندگاری و استمرار انقلاب است.
سردار رجبی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در دو مرحله اعلام کرد: مرحله اول این رزمایش از 9 شهریورماه و در قالب سازماندهی و اعزام 270 گروه‌ جهادی آغاز و تا 29 شهریورماه ادامه دارد و مرحله دوم آن روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود.
انتهای پیام

captcha