استقرار روحانی در خرم‌آباد با هدف ترویج فقه بازار
کد خبر: 3747103
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

استقرار روحانی در خرم‌آباد با هدف ترویج فقه بازار

گروه فرهنگی - مسئول بسیج اصناف و بازاریان لرستان از استقرار روحانی در مسجد آراسته خرم‌آباد با هدف ترویج فقه بازار خبر داد و گفت: توجه به قرارگیری مسجد آراسته در مرکز بازار، بسیج اصناف نیز اقدام به استقرار یک روحانی با هدف ترویج فقه بازار در این مسجد کرده است.


استقرار روحانی در مسجد آراسته خرم‌آباد با هدف ترویج فقه بازار

به گزارش ایکنا از لرستان، جمال ابدالی، مسئول بسیج اصناف و بازاریان لرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از کارکرد‌های بسیج، فرهنگی است، ادامه داد: با هدف ترویج فقه بازار، یک روحانی در مسجد آراسته خرم‌آباد توسط بسیج اصناف و بازاریان مستقر شده است.
وی با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان لرستان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کردند، تصریح کرد: در سال جاری و با هدف حمایت از کالای ایرانی کسانی که ۶۰ تا ۷۰ درصد کالای ایرانی را عرضه می‌کردند توسط اتاق اصناف و بسیج اصناف در سطح بازار، شناسایی و تجلیل شدند.
ابدالی به برپایی ایستگاه صلواتی در رژه ۳۱ شهریور توسط بسیج اصناف و بازاریان اشاره کرد و گفت: بسیجیان عضو قشر بسیج اصناف و بازاریان می‌توانند از ظرفیت استفاده از وکیل رایگان در دادگستری استفاده کنند این در حالی است که ۲۵ درصد اصناف و بازاریان لرستان به لحاظ تشکیلاتی بسیجی هستند.

انتهای پیام

 

captcha