جهاددانشگاهی کردستان با مطالعات دقیق طرح مشاغل خانگی را اجرا می‌کند
کد خبر: 3747173
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵

جهاددانشگاهی کردستان با مطالعات دقیق طرح مشاغل خانگی را اجرا می‌کند

گروه اجتماعی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان به درستی و با مطالعات و نظرسنجی‌های دقیق وارد عرصه مشاغل خانگی شده و بر همین اساس می‌تواند نقش بسزایی در رشد و توسعه مشاغل خانگی را داشته باشد که گل و گیاه نیز یکی از اولویت‌های آن است.

جهاددانشگاهی کردستان با مطالعات دقیق طرح مشاغل خانگی را اجرا می‌کند

به گزارش ایکنا از کردستان، برهان صلواتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان امروز، 24 شهریورماه در بازدید از برگزاری کلاس آموزش و پرورش گل و گیاه در طرح نوین مشاغل خانگی ضمن ابراز خرسندی از احساس مسئولیت مردم از این کلاس‌ها، اظهار کرد: امروزه بیکاری در جامعه به عنوان یک معضل قلمداد ‌ود که همه باید کمک کنیم که این آسیب را در جامعه کاهش دهیم.
وی با اشاره به اینکه امروزه استخدامی در بخش دولتی بسیار کم شده است، افزود: باید قبول کنیم که ردیف استخدامی به حداقل رسیده است و جوانان ما نباید به فکر شغل های دولتی باشند، بلکه باید به سمت کارآفرینی بروند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با تأکید بر این مهم که نحوه تدریس اساتید این کلاس در سطح بالای قرار دارد، بیان کرد: کشور چین به عنوان قطب اصلی اقتصادی جهان بیشترین فعالیت افتصادی خود را از درون خانواده ها و منازل انجام می‌دهند و مانیز می‌توانیم به این سمت برویم.
صلواتی به اهمیت مشاغل خانگی اشاره و عنوان کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان کردستان در بحث مشاغل خانگی به درستی و با مطالعات و نظر سنجی‌های دقیق وارد این وادی شده است و بر همین اساس می تواند نقش بسزایی در رشد و توسعه مشاغل خانگی که گل و گیاه نیز یکی از اولویت های آن است را داشته باشد.
وی با تأکید بر این مهم که مشاغل خانگی فرصتی برای کمک به معیشت خانواده است، اعلام کرد: امروزه مشاغل خانگی یک ظرفیت مهم برای اشتغال است و می تواند فرصتی اساسی برای معیشت خانواده ها باشد.
صلواتی ضمن اشاره به اینکه مولفه برای رسیدن به موفقیت، پشتکار است، یادآور شد: رشته گل و گیاه زینتی به درستی از جهاددانشگاهی به عنوان یک اولویت انتخاب شده است و اداره کار به صورت جدی از این متقاضیان حمایت می‌کند.
گفتنی است؛ پس از بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان از کلاس آموزشی پرورش گل و گیاه از روند کشت بافت توت فرنگی جهاددانشگاهی و گلخانه گل و گیاه پشتیبان طرح توسعه مشاغل خانگی در سنندج بازدید به عمل آورد.
انتهای پیام

captcha