راستگویی از مهم‌ترین آموزه‌های قیام عاشورا است
کد خبر: 3747555
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

راستگویی از مهم‌ترین آموزه‌های قیام عاشورا است

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان با تأکید بر اینکه باید ایثار را به‌عنوان یک الگو از امام حسین(ع) بیاموزیم، افزود: راستگویی حتی در میدان نبرد از مهم‌ترین آموزه‌های قیام عاشورا است.

راستگویی از مهم‌ترین آموزه‌های قیام عاشورا است

حجت‌الاسلام محمدعلی عظیمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین هدف قیام عاشورا بود، اظهار کرد: این معروفات را در دین اسلامی به خوبی می‌توانیم ببینیم و امام حسین(ع) نهایت ایثار را برای این کار انجام دادند.
وی با تأکید بر اینکه باید ایثار را به‌عنوان یک الگو از امام حسین(ع) بیاموزیم، افزود: راستگویی حتی در میدان نبرد از مهم‌ترین آموزه‌های قیام عاشورا است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان با اشاره بر اینکه این فریضه باید بیش از پیش در این ماه مورد توجه قرار گیرد، اعلام کرد: باید در راستای گسترش معروف‌ها و مبارزه با منکرها تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.
وی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین فلسفه قیام عاشورا است، بیان کرد: مبلغان عاشورایی رسالت سنگین پرچمداری مسیر عاشورا را دارند و باید در جامعه به خوبی به واقعه عاشورا پرداخته شود و به محتوای عاشورا و اهداف قیام امام حسین توجه ویژه شود.
وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین هدف قیام عاشورا بود، عنوان کرد: این معروفات را در دین اسلامی به خوبی می‌توانیم ببینیم و امام حسین(ع) نهایت ایثار را برای این کار انجام دادند.
حجت‌الاسلام عظیمی با تأکید بر اینکه باید ایثار را به‌عنوان یک الگو از امام حسین(ع) بیاموزیم، ادامه داد: راستگویی حتی در میدان نبرد از مهمترین آموزه‌های قیام عاشورا است.
وی با تأکید بر اینکه این فریضه باید بیش از پیش در این ماه مورد توجه قرار گیرد؛ یادآور شد: باید در راستای گسترش معروف‌ها و مبارزه با منکرها تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha