آغاز رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)» در کردستان
کد خبر: 3747703
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

آغاز رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)» در کردستان

گروه سیاسی ــ رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهان محمد رسول‌الله(ص)» دوشنبه، ۲۶ شهریورماه در سالن آزادی سنندج آغاز شد.

آغاز رزمایش رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)» در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهان محمد رسول‌الله(ص)» با حضور ۲۰ گردان سپاه بیت‌المقدس در حال برگزاری است که از این تعداد سه گردان در سنندج، در سایر شهرستان‌ها هر کدام دو گردان و در شهرستان دهگلان یک گردان در این رزمایش هستند.
در این رزمایش تجمع عظیم بسیجیان را در سالن آزادی خواهیم داشت که بعد از اجرای مراسم گردان‌های بسیجیان استان مسیر را تا محل استقرار رزمایش پیاده‌روی کردند.
رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در دو مرحله برگزار شد مرحله اول این رزمایش از ۹ شهریورماه و در قالب سازماندهی و اعزام ۲۷۰ گروه‌ جهادی آغاز و تا ۲۹ شهریورماه ادامه دارد و مرحله دوم آن نیز از نخستین ساعات امروز، 26 شهریورماه در سالن آزادی آغاز شده است.
به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به دلیل تهدیدات دشمنان از جمله عملیات‌های روانی علیه مردم، اقدامات اقتصادی و تهدیدات نرم ضرورت اجرای این رزمایش بیشتر احساس شده است.
وی یادآور شد: علی‌رغم تمامی فتنه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن علیه انقلاب و مردم ما طراحی و اجرایی می‌کند مردم ما از آغاز نهضت امام راحل تاکنون پای نظام ایستاده‌اند و همین حضور مردم در پیروزی انقلاب، مقاومت و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان مهم‌ترین دلیل ماندگاری و استمرار انقلاب است.
انتهای پیام

captcha