معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی برای استعفا اعلام آمادگی کرد
کد خبر: 3747773
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
در پی تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان؛

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی برای استعفا اعلام آمادگی کرد

گروه سیاست و اقتصاد - نوروزیان معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: اینطور نیست که عده‌ای فکر می‌کنند مدیران دو دستی میزشان را چسبیده‌اند این نوع ادبیات و گفتمان در کشور توهین‌آمیز است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی برای استعفا اعلام آمادگی کردبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، رحیم نوروزیان با اشاره به اینکه استانداران، معاونین استانداران، معاونین وزرا، سفرا و مدیران و مسئولان همه مشمول این قانون هستند، اظهار کرد: البته هنوز مشخص نیست که از استان خراسان رضوی چند نفر تحت شمول این قانون باشند اما آقای رشیدیان، استاندار، بنده به عنوان معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل اتباع استانداری و مدیرکل حراست استانداری مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: از فرمانداران استان خوشبختانه کسی مشمول این قانون نمی‌شوند، فرمانداران استان نیروهای جوانی هستند که هنوز فرصت خدمت به مردم را دارند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه همان روز که شورای نگهبان این قانون را تایید کرد استعفایم را نوشتم و تحویل استاندار خراسان رضوی داده‌ام، بیان کرد: تصمیم گیری در این رابطه با ایشان است. در عین حال مهلت ما برای استعفا همان مدت دو ماهه بعد از ابلاغ این قانون توسط رییس جمهور است.

انتهای پیام

captcha