تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری مسابقات قرآن عترت و نماز لرستان
کد خبر: 3747792
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری مسابقات قرآن عترت و نماز لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ. آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان امروز، ۲۶ شهریور برگزار شد.

تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری مسابقات قرآن عترت و نماز لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز دوشنبه، 26 شهریور آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی این اداره‌کل در دانشگاه علامه طباطبایی فرهنگیان خرم‌آباد برگزار شد.
عیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان در این مراسم به مشارکت 175 هزار دانش‌آموز در فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری تعداد 35 هزار دانش‌آموز در مسابقات «درس‌هایی از قرآن» شرکت کردند.
محمدحسین احمدی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان نیز در این مراسم به بیان چرایی و علل قیام عاشورا پرداخت و گفت: قساوت قلب و بی‌‌توجهی به دین از علل ایجاد عاشورا بود.
اجرای گروه تواشیح امام عصر(عج) دارالقرآن شهیده لعبت نادی آموزش و پرورش لرستان، مداحی حجت‌ کرم‌الهی از دیگر بخش‌های این مراسم بود این در حالی‌است که این آیین با تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان به پایان رسید.

انتهای پیام

captcha