رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) برگزار می‌شود
کد خبر: 3747818
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مرحله سوم رزمایش بزرگ «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) 2» با حضور میلیونی بسیجیان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله مهرماه برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، امروز دوشنبه، ۲۶ شهریورماه در مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشوراییان محمدرسول‌الله 2 در سالن آزادی شهر سنندج، اظهار کرد: رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله ۲ امروز با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه امروز در این رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر، امام علی و گردان‌های جاری حضور دارند، افزود: مرحله اول این رزمایش از نهم شهریورماه آغاز شده که 270 گروه جهادی در مناطق محروم استان حضور دارند و به رفع محرومیت و پیشرفت و سازندگی این مناطق کمک می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج عنوان کرد: مرحله دوم این رزمایش هم امروز با هدف سازماندهی، اسکان، اقتدار و استقرار بسجیان در اردوگاه برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: با برگزاری این رزمایش نشان خواهیم داد که در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی، مستحکم‌تر، مقاوم‌تر و با اعتقادی راسخ‌تر در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن تا پای جان خواهیم ایستاد.
عسکری بیان کرد: رساترین پیام این رزمایش این است که بسیجیان خود را سرباز امام علی(ع) و رهبری می‌دانند و برای مأموریت‌های محوله در عرصه خدمت رسانی اعلام آمادگی می‌کنند.
وی در پایان یادآور شد: مرحله سوم این رزمایش در مهرماه با حضور میلیونی بسیجیان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود؛ در ادامه ورزشکاران بسیجی حرکات نمایشی اجرا کردند و گردان‌های بسیجی هم مسیر سالن آزادی تا میدان انقلاب را پیاده پیمودند.
انتهای پیام

captcha