برپایی نمایشگاه «ما پیروزیم» در خرم‌آباد
کد خبر: 3747845
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

برپایی نمایشگاه «ما پیروزیم» در خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ نمایشگاه «ما پیروزیم» با موضوع انقلاب و استکبارستیزی در خرم‌آباد برپا شد.

 برپایی نمایشگاه «ما پیروزیم» در خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستن، نمایشگاه «ما پیروزیم» به‌همت قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب‌الامر(عج) لرستان در میدان کیو خرم‎آباد در قالب غرفه‌هایی مانند غرفه کودکان، زیارت مجازی، مشاوره، روایت‌گری، خیمه‌گاه بهشت اردوگاه جهنم، ایستگاه صلواتی دایر شده که تا جمعه، 30 شهریور برای بازدید علاقمندان دایر است.
میلاد احسانی، جانشین قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب‌الامر(عج) لرستان در تشریح اهداف و محتوای این نمایشگاه گفت: نمایشگاه «ما پیروزیم» با موضوع روایت تصویری چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی در خرم‌آباد برپا شده است.
وی با بیان این‌که این نمایشگاه در جنب ورودی جنوبی زیرگذر میدان 22 بهمن خرم‌آباد برپا شده است، افزود: نمایشگاه «ما پیروزیم» که از روز یکشنبه 25 شهریور برپا شده است تا جمعه 30 شهریور از ساعت 20 تا 24 پذیرای علاقه‌مندان است.
احسانی با اشاره به این‌که این نمایشگاه توسط قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب‌الامر(عج) لرستان و موسسه مصباح‌الهدی قم برپا شده است، ادامه داد: همچنین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سپاه ناحیه خرم‌آباد، بسیج شهرداری خرم‌آباد، شهرداری منطقه یک خرم‌آباد و دفتر سازمان فضای مجازی سراج در برپایی این نمایشگاه نقش موثری داشته‌اند.

انتهای پیام

captcha