سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان پاسخگوی تأمین سهمیه برنج و گوشت هیئت‌ها نیست
کد خبر: 3747867
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان پاسخگوی تأمین سهمیه برنج و گوشت هیئت‌ها نیست

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هیئت‌های حسینی همدان با تأکید بر اینکه مسئولان و کسانی‌که دم از امام حسین(ع) می‌زنند در پیشگاه خدا و امام حسین(ع) مسئول هستند، گفت: ادارات می‌خواهند در هیئات حسینی نارضایتی ایجاد کنند در حالی‌که هیئت‌های مذهبی هیچ‌گاه علیه دولت و نظام کاری نمی‌کنند.

سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان پاسخگوی تأمین سهمیه برنج و گوشت هیئت‌ها نیست

حسین شریفی، رئیس شورای هیئت‌های حسینی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه هنوز سهمیه برنج و گوشت هیئات مذهبی این استان داده نشده است، گفت: در حالیکه 8 روز از ماه محرم گذشته و عزاداری هیئت‌های حسینی به اوج خود نزدیک شده، سهمیه برنج و گوشت هیئات تحویل داده نشده و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان پاسخگو نیست.
شریفی اظهار کرد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان پاسخگوی ما نیست و دستور وزیر صنعت را برای اختصاص سهمیه برنج و گوشت برای هیئت‌های حسینی بایکوت مانده است.
وی با بیان اینکه شهر همدان بیش از ۴۸۰ هیئت دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود پیگیری‌های فراوان و وجود نامه وزیر تاکنون رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پاسخگوی تأمین سهمیه برنج و گوشت هیئت‌ها نیست.
شریفی افزود: در تاریخ 19 شهریور وزیر صنعت، معدن و تجارت نامه‌ای به وزیر جهادکشاورزی در رابطه با تأمین اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی ارسال کرده اما تا کنون هیچ کدام از اقلام مورد نیاز داده نشده است.
رئیس شورای هیئت‌های حسینی همدان با بیان اینکه 2 نوع برنج هندی و تایلندی برای هیئت مذهبی درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: تا کنون 240 تن برنج توسط نماینده مردم همدان از تهران تقاضا کردیم و همچنین 50 تن گوشت و 40 تن روغن توسط شورای هیئت‌های حسینی اعلام شده است.
وی تصریح کرد: اگر اقلام اعلام شده را ندارند، باید زودتر اعلام کنند تا هیئت‌های مذهبی خودشان تأمین کنند.
شریفی با تأکید بر اینکه مسئولان و کسانی‌که دم از امام حسین(ع) می‌زنند در پیشگاه خدا و امام حسین(ع) مسئول هستند، گفت: ادارات فقط می‌خواهند در هیئات حسینی نارضایتی ایجاد کنند در حالیکه هیئت‌های مذهبی هیچ‌گاه علیه دولت و نظام کاری نمی‌کنند.
وی بیان کرد: در زمان جنگ تا چند سال گذشته 30 قلم کالا به هیئت مذهبی داده می‌شد اما الان نمی‌توانند 3 قلم کالا را توزیع کنند.
انتهای پیام

captcha