مشکلات فعلی کشور با تدبیر حل خواهد شد
کد خبر: 3748080
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

مشکلات فعلی کشور با تدبیر حل خواهد شد

گروه سیاسی ــ نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: مشکلات فعلی کشور مشکلاتی عارضی و نه ریشه‌ای هستند که با حضور مدیران در وسط میدان و تدبیر حل خواهد شد.

مسئولان با حضور در وسط میدان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان روز گذشته در جمع مدیران استان اظهار کرد: امروز ملت ایران از مرحله عزت یعنی نفوذناپذیری و قدرت که در هشت سال دفاع مقدس نمایان شد گذشته است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به مرحله هیبت رسیده و این هیبت، هیمنه استکبار جهانی را به زمین زده و تمام دست و پا زدن جبهه کفر این است که این نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به نزدیک شدن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز بلوغ اجتماعی٬ سیاسی اقتصادی و فرهنگی تمام ملت ایران را فراگرفته، راه‌اندازی جنگ اقتصادی آخرین دستاویز دشمن برای براندازی این انقلاب است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید، اگر کینه و مکر جهانخواران را داشته باشید و در برابر آنان با بالا بردن روحیه تقوا استقامت کنید قطعاً بر آن‌ها پیروز خواهید شد.

وی یادآور شد: امسال جشن چهل سالگی انقلاب باید طوری برگزار شود که اقتدار انقلاب به جهانیان نشان داده شود.

وی با بیان اینکه مشکلات فعلی کشور مشکلات ریشه‌ای در انقلاب نیستند٬ گفت: مشکلات فعلی کشور مشکلاتی عارضی هستند و نه ریشه‌ای، که با حضور مدیران در وسط میدان و تدبیر حل خواهد شد.

captcha