سند توسعه قرآنی استان کردستان رونمایی می‌شود
کد خبر: 3748359
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

سند توسعه قرآنی استان کردستان رونمایی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: رونمایی از سند توسعه قرآنی استان کردستان که براساس نظر و رأی فعالان و بزرگان قرآنی استان تنظیم شده رونمایی می شود.

سند توسعه قرآنی استان کردستان رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان دیروز، 27 شهریورماه در جلسه ستاد برنامه‌ریزی همایش قرآنیان استان اظهار کرد: قرآن کریم کتاب آسمانی و هدایت برای بشریت است و توسل به آن راهگشای حل مشکلات جامعه بشری است.
وی با تأکید بر توسعه و ترویج بیشتر فعالیت‌های قرآنی در جامعه افزود: قرآن بهترین نجات بخش انسان‌ها از گمراهی و ضلالت بوده و بشریت را از تاریکی و انحراف رها کرده و سعادت‌بخش است.
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کردستان از برگزاری همایش بزرگ قرآنیان استان خبر داد و اعلام کرد: این همایش همزمان با ماه محرم و در راستای تقدیر از نخبگان قرآنی استان که سال‌های متمادی از عمرشان را وقف قرآن و کلام وحی کردند، برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: رونمایی از سند توسعه قرآنی استان کردستان که براساس نظر و رأی فعالان و بزرگان قرآنی استان تنظیم شده نیز همزمان با این ویژه برنامه پیش‌بینی شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همچنین تهیه سند توسعه فعالیت‌های قرآن استان را گامی مثبت در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی استان دانست و اعلام کرد: اگر مسیر حرکت ما در استان براساس اهداف این سند باشد به طور قطع پیشرفت خواهیم کرد.
وی به حضور چهره‌های ملی قرآنی کشور در این همایش نیز اشاره کرد و یادآور شد: توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و حمایت از موسسه های که در این زمینه فعالیت می کنند، از اولویت‌ها این اداره کل است.
یادآور می شود؛ در ادامه این جلسه که با حضور نمایندگانی از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای مرکز استان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، در خصوص هر چه باشکوه برگزار شده همایش بزرگ قرآنیان استان بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام

captcha