رزمایش اقتدار عاشورایی در دهگلان برگزار شد
کد خبر: 3748489
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

رزمایش اقتدار عاشورایی در دهگلان برگزار شد

گروه سیاسی- رزمایش اقتدار عاشورایی به استعداد یک گردان بیت‌المقدس در قالب ۲۰ گروه جهادی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی دیروز، 28 شهریورماه در دهگلان برگزار شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی در دهگلان برگزار شد

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ محمد امانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان با اعلام اینکه آمادگی قاطع بسیجیان در مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله منویات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: برگزاری اینگونه رزمایش‌ها در طول سال منجر به ارتقای توان رزمی بسیجیان در جهت مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است که این مهم از تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا نسبت به نیروی مقاومت بسیج در سراسر کشور است.
وی افزود: در این رزمایش به استعداد یک گردان بیت المقدس در قالب ۲۰ گروه جهادی به صورت مشارکت گسترده حضور داشتند.
فرمانده سپاه دهگلان بیان کرد: هدف از برگزاری رزمایش حضور، پشتیبانی وحمایت بسیجیان سلحشور از رهنمودهای فرمانده کل قوا حضرت آیت امام خامنه‌ای ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تعدی، توطئه ودسیسه مخالفان است.
وی با تأکید بر ادامه فعالیت های محرومیت زدایی بسیج در سطح این شهرستان عنوان کرد: به زودی شاهد اعزام ۲۰ گروه جهادی به نقاط محروم در سراسر شهرستان در جهت کمک به محرومان خواهیم بود
امانی اعلام کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده این۲۰ گروه در زمینه‌های عمرانی، بهداشت و درمان و فرهنگی بصیرتی به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
فرمانده سپاه دهگلان ادامه داد: در راستای محرومیت زدایی سپاه دهگلان اقدام به احداث ۶۰ واحد مسکونی خانه محروم برای مستضعفان شهرستان کرده است که با حضور مسئولان شهرستان کنلگ زنی یکی از از واحدهای مسکونی محرومان به صورت نمادین در روستای حسینی بخش مرکزی شهرستان به صورت نمادین به زمین‌زده شد.
وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با دهه اول محرم اعلام کرد: بسیج پرورش یافته فرهنگ عاشورا و گوش به فرمان ولایت بوده و هست و براساس رسالت وجودی خویش در هر زمان و مکانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره مجاهدت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا است، لحظه ای درنگ نخواهد کرد و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، آماده جانفشانی و حفظ و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
امانی یادآور شد: پیام این رزمایش به دشمنان خارجی و تعداد معدود عناصر خودفروخته داخلی هم این است که مردم قدرشناس ایران اسلامی هستند و به لطف الهی به پای انقلاب خود با تمام وجود ایستاده و با تأسی به مولایشان امام حسین(ع) با تمام وجود در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی خواهند ایستاد و با همدلی و همراهی مشکلات موجود را پشت سر خواهند گذاشت.
انتهای پیام

captcha