شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی اهواز موجب ایجاد تفرقه نمی‌شود
کد خبر: 3749602
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی اهواز موجب ایجاد تفرقه نمی‌شود

گروه سیاسی ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با محکوم کردن جنایت تروریستی دشمنان در اهواز گفت: شهادت هموطنانمان در این حادثه تروریستی نه تنها موجب ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب کشور نمی‌شود بلکه وحدت، یکپارچگی و انسجام داخلی را افزایش می‌دهد.

انجام اقدامات تروریستی وحدت و یکپارچگی را در کشور افزایش می دهد

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با محکوم کردن جنایت تروریستی دشمنان در اهواز اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل و همدستانشان با انجام این اقدامات تروریستی اتحاد بین شیعه و سنی و قومیت‌ها را هدف قرار داده‌اند تا از این طریق بتوانند به اهداف خود برسند.
وی با اشاره به اینکه حمله از پشت به سربازان و زنان و کودکان بی‌گناه کاری قبیح و زشت بوده است، افزود: شهادت 25 نفر از هموطنانمان در این حادثه تروریستی نیت پلید دشمنان را برای همگان مشخص کرد و زمینه‌ساز اتحاد بیشتر بین قومیت‌های مختلف به ویژه در اهواز شد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه تمام این اقدامات نابخردانه دشمنان در کشور ما با شکست مواجه شده است، اعلام کرد: ملت ایران ملتی آزاده، بیدار و همیشه در صحنه هستند و اقدامات کور دلانه دشمنان تأثیری در آنان ندارد.
وی عنوان کرد: تمام گروه‌ها، تشکل‌ها و افراد تأثیرگذار کشور باید در تریبون‌های خود به گونه‌ای رفتار کنند که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد و هر کس به اندازه اختیارات خود برای اتحاد و یکپارچگی در کشور تلاش کند.
حجت الاسلام رستمی با اشاره به اوضاع داخلی کشورهای همسایه از جمله سوریه، یمن، عراق و ... بیان کرد: این کشورهای اسلامی به دلیل نبود اتحاد داخلی دچار تزلزل شدند و عواقب این تزلزل را مردم می‌پردازند.
وی در پایان یادآور شد: تک تک ملت ایران به هر طریق ممکن از اتحاد و انسجام داخلی حمایت می‌کنند چراکه نفع این اتحاد به خود مردم برمی‌گردد.
انتهای پیام

captcha