اجرای ۷ پروژه در قالب «طرح کرامت» در زاهدان
کد خبر: 3749612
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

اجرای ۷ پروژه در قالب «طرح کرامت» در زاهدان

گروه اجتماعی ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زاهدان گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون ۷ پروژه در قالب طرح کرامت و با هدف خدمت بی‌منت به شهروندان در سطح شهر زاهدان اجرا شده است.

اجرای 7 پروژه در قالب « طرح کرامت» در زاهدان

خدارحم سارانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زاهدان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون 7 پروژه در قالب طرح کرامت و با هدف خدمت بی‌منت به شهروندان در سطح شهر زاهدان اجرا شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زاهدان اظهار کرد: این طرح‌ها با مشارکت نهادهای مختلف اجرا شده و از آن جمله می‌توان به احداث شبکه فاضلاب در منطقه شریعتی شمالی، یکی از نقاط حاشیه شهر زاهدان، اشاره کرد.
وی افزود: احداث یک باب مدرسه ۶ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان، احداث آشپزخانه مسجد قمر بنی هاشم به مساحت ۱۰۵ متر، بهسازی ۴۰ مدرسه در زاهدان و تعمیر و رنگ آمیزی مدارس نیز از دیگر پروژه‌ها بوده است.
سارانی با بیان اینکه بسیج و سپاه همانند گذشته بی ادعا در راستای خدمت‌رسانی به مردم و کاهش محرومیت‌ها حرکت می‌کنند، اظهار کرد: مردم ما این‌روزها از مشکلات معیشتی و اقتصادی رنج می‌برند و هر نهادی باید تا جایی که می‌تواند تلاش کند تا باری از دوش مردم بردارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زاهدان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی فعالانه پای کار هستند تا مشکلات مردم به حداقل برسد، بیان کرد: تا پایان امسال 8 پروژه دیگر در قالب طرح کرامت به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام

captcha