معرفی ارز‌ش‌ها و زیبایی‌های اسلام به جهانیان
کد خبر: 3749982
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

معرفی ارز‌ش‌ها و زیبایی‌های اسلام به جهانیان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به این‌که خیلی از ارزش‌ها را داریم که می‌توانیم آن‌را برای جهانیان تابلو کنیم، اظهار کرد: خیلی از دانشمندان که به اسلام اعتقاد ندارند برای کشف زوایایی جدید علوم به کتب اسلامی و قرآن مراجعه می‌کنند، دین ما دینی کامل، شاد، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

طهماسبی مطرح کرد:

به گزارش ایکنا از لرستان، فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان امروز سه‌شنبه، سوم مهرماه در همایش «سوسن‌های سوخته»، با اشاره به این‌که جایگاه زن در ادیان مختلف با هم متفاوت است، گفت: اسلام زمانی ظهور کرد که زن و دختر به‌عنوان تملک و دارایی محسوب می‌شد و در این زمان اسلام به بانوان بها و ارزش داد.
وی با بیان این‌که حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی را علم کردند و به‌عنوان شعار تبلیغاتی از آن بهره بردند، اضافه کرد: آن صفات و جایگاه زیبایی که دین اسلام به بانوان داده  در هیچ دینی نمی‌توان دید نتیجه این پرورش در محیط اسلامی می‌شود زنی‌که در دفاع مقدس حضور دارد و همسر و فرزندان خود را با دستان خود برای حضور در جنگ بدرقه می‌کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به این‌که خیلی از ارزش‌ها را داریم که می‌توانیم آن‌را برای جهان تابلو کنیم، تصریح کرد: نقاط مثبتی زیادی داریم که می‌توانیم آن‌ها را تابلو کنیم و معرفی کنیم.
وی ادامه داد: این اعتقاد ایجاد شده که بانوان هم می‌توانند مسئولیت‌های کلان را بگیرند و به‌نحو احسن آن‌را انجام بدهند اگر در دین تفکر می‌کردیم زودتر به این نتیجه می‌رسیدیم.
طهماسبی با اشاره به این‌که خیلی از دانشمندان که به اسلام اعتقاد ندارند برای کشف زوایایی جدید علوم به کتب اسلامی و قرآن مراجعه می‌کنند، عنوان کرد: دین ما دینی کامل، شاد، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است اگر مبلغین خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام 

captcha