مردم با نیروهای امنیتی همکاری کنند
کد خبر: 3750003
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
ابراهیمی:

مردم با نیروهای امنیتی همکاری کنند

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه فهرج با محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز بر حضور مردم در صحنه تأکید کرد و گفت: مردم با نیروهای امنیتی که در سراسر کشور ایجاد آرامش و امنیت می‌کنند همکاری و همراهی کنند و برخی از حرکات مشکوکی که مشاهده می‌کنند را بلافاصله گزارش بدهند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از دفتر امام جمعه فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی، امام جمعه فهرج دیروز سه‌شنبه، 3 مهر گفت: حادثه‌ اهواز توسط کوردلانی که به‌دنبال ایجاد نا امنی در فضای امن کشور هستند صورت گرفت و حادثه بسیار تلخی برای ملت ایران بود.
وی افزود: ریشه عملیات‌های تروریستی که در منطقه انجام می‌شود آمریکا است و جنایاتش تمامی ندارد و آرزوی مردم منطقه پاک شدن منطقه از لوث آمریکا است.
حجت‌الاسلام ابراهیمی بیان کرد: مطمئناً خون این شهیدان مثل شهدای دیگر پایمال نخواهد شد و ما به برکت خون شهدا عزت و توان بیشتر به‌دست آورده‌ایم و جواب این گستاحی‌ها را خواهیم داد.
امام جمعه فهرج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: دوره بزن در رو تمام شد و هر جنایتی که در منطقه استکبار انجام دهد بلافاصله جواب بسیار دندان‌شکنی از رزمندگان و نیروهای همیشه جان برکف خواهند دید.
وی با بیان اینکه هدف دشمن از این جنایات ایجاد ناامنی است، تأکید کرد: مردم با نیروهای امنیتی که در سراسر کشور ایجاد آرامش و امنیت می‌کنند همکاری و همراهی کنند و برخی از حرکات مشکوکی که مشاهده می‌کنند را بلافاصله گزارش بدهند.
انتهای پیام

captcha