مسابقات قرآن ویژه اتباع خارجی قزوین برگزار شد
کد خبر: 3750319
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی؛

مسابقات قرآن ویژه اتباع خارجی قزوین برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی مسابقات قرآی ویژه اتباع خارجی استان قزوین در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) این استان برگزار شد.

مسابقات قرآنی ویژه اتباع خارجی استان قزوین برگزار شد

به گزارش ایکنا از قزوین، مسابقات قرآنی ویژه اتباع خارجی در رشته های حفظ کل، قرائت قرآن کریم و تفسیر در مرحله استانی به منظور شناسایی و انتخاب نفرات برتر و اعزام به مسابقات کشوری با حضور عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین و نمایندگان اداره کل امور خیریه و اوقاف استان قزوین صبح امروز چهارم مهرماه در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در خصوص این مسابقات قرآن بیان کرد: 12 شرکت کننده نهایی از میان 55 مرحله مقدماتی در این مسابقات حضور داشتند که این مسابقات با شور و اشتیاق فراوان اتباع خارجی کشور افغانستان برگزار شد.
عشایری اضافه کرد: مسابقات قرآن ویژه اتباع خارجی ساکن در استان برای چندمین بار است که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار می شود.
وی افزود: این مسابقات در مرحله مقدماتی به همت نهادهای متولی طی ماه های اخیر و با حضور و استقبال اتباع خارجی حاضر در استان برگزار شده است.
گفتنی است برگزیدگان این دوره از مسابقات برای شرکت در مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

captcha