لزوم بکارگیری بازنشستگان به عنوان مشاور در دستگاه‌ها
کد خبر: 3751232
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

لزوم بکارگیری بازنشستگان به عنوان مشاور در دستگاه‌ها

گروه سیاسی - دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم استفاده از تجربیات بازنشستگان، افزود: لازم است از این افراد در دستگاه‌ها و ادارات به عنوان مشاور استفاده شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا علی کاظمی با اشاره به اجرایی شدن قانون منع به‌کار گیری بازنشستگان، اظهار کرد: با توجه به تأیید این مصوبه مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، پس از ابلاغ رئیس جمهور تمام افرادی که شامل این قانون می‌شوند باید مسئولیت خودشان را به جوان‌ترها واگذار کنند.
وی با بیان اینکه اجرای این قانون موجب جوان‌گرایی بدنه مدیریتی می‌شود، تصریح کرد: پیش از این میان مدیران بالادست و مدیران جوان شکافی وجود داشت و تجارب انتقال پیدا نمی‌کرد؛ حال اگر مدیران جوان در کنار بازنشستگان قرار گیرند این فاصله مدیریتی از بین خواهد رفت.
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس با اشاره به لزوم استفاده از تجربیات بازنشستگان، افزود: لازم است از این افراد در دستگاه‌ها و ادارات به عنوان مشاور استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در کشور حدود 1600 مدیر بازنشسته جای خود را به نیروهای جوان خواهند داد.

انتهای پیام

captcha