اعلام اسامی داوران بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3751858
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

اعلام اسامی داوران بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات ــ هیئت داوران بخش معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد.

اعلام اسامی داوران بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ اسامی داوران بخش معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد که براساس آن 16 نفر در تیم داوری حضور دارند تا رقابت‌های سه رشته این بخش را قضاوت کنند.
بر همین اساس در رشته تفسیر قرآن کریم و در گروه آقایان، حامد دژآباد، حجت‌الاسلام علی صبوحی و حجت‌الاسلام علی قاسمی و در بخش بانوان همین رشته نیز زینب طیبی و معصومه شریفی به عنوان داور معرفی شده‌اند.
در رشته حفظ و معارف حدیث و در گروه آقایان، حجج اسلام مهدی معتمدی، محمد رضازاده و محمدصادق نصرالهی و در بخش بانوان نیز فاطمه احمدی، فاطمه شهیدی‌ و دانشمند در تیم داوری حضور دارند.
در رشته حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و در گروه آقایان این رشته نیز حجج اسلام مهدی هاشمی و ابوالفضل حکیمی و در بخش بانوان سیده‌زهرا موذن، مریم سعیدی و حجت‌الاسلام مهدی هاشمی در فهرست داوران حضور دارند.
همچنین حجج اسلام حسین صدیقی و محمد رضازاده نیز به‌عنوان ناظران نهایی هیئت داوری معرفی شده‌اند.
پیش از این نیز داوران بخش آوایی در دو گروه بانوان و آقایان اعلام شده بود که براساس آن در بخش آقایان 53 و در بخش بانوان 40 داور معرفی شده‌ بودند تا جمع تمامی داوران این دوره از مسابقات به حدود 110 داور برسد.
مرحله فینال چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح روز سه‌شنبه 10 مهرماه در شهر اراک آغاز می‌شود و تا روز 23 مهرماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

captcha