انتصاب مسئول قرارگاه اسکان و تغذیه مراسم اربعین
کد خبر: 3752180
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

انتصاب مسئول قرارگاه اسکان و تغذیه مراسم اربعین

گروه اجتماعی ــ با حکم رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین به عنوان مسئول قرارگاه اسکان، تغذیه مراسم اربعین در مسیب عراق معرفی شد.

 انتصاب مسئول قرارگاه اسکان و تغذیه مراسم اربعین

به گزارش ایکنا از قزوین، حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در حکمی حامد کبودوند، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین را به عنوان مسئول قرارگاه اسکان و تغذیه مراسم اربعین حسینی سال 1397 در شهر مسیب عراق و حرم طفلان مسلم منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آماده است:
با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) به موجب این حکم جنابعالی به عنوان مسئول قرارگاه اسکان و تغذیه مراسم اربعین حسینی سال 1397 در شهر مسیب عراق و حرم طفلان مسلم منصوب می شوید.
شایسته است به منظور تخقق این امر مهم و خداپسندانه با هماهنگی قرارگاه مرکزی اربعین مستقر در عراق و قائم مقام اربعین ستادبازسازی عتبات و عالیات در ستاد مرکز اقدام و نتیحه را به صورت نوبه ای گزارش نمایید.
همچنین در این حکم، تامین زمین و فضای مورد نیاز اسکان و پذیرایی برازی زائرین اربعین و تحویل به نمایندگان استانهای معین، برنامه‌ریزی جهت انتفال امکانات متبرعین استانی به محل تعیین شده و ایجاد ساختار مورد نیاز با استفاده از نیروهای موجود متبرعین معرفی شده از جمله وظایف حامد کبودوند به عنوان مسئول قرارگاه ذکر شده است.

انتهای پیام

captcha