مراسم شهادت امام سجاد(ع) در هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم‌شهر
کد خبر: 3752568
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

مراسم شهادت امام سجاد(ع) در هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم‌شهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم‌شهر وابسته به اداره تبليغات اسلامی بهارستان، مراسم شهادت امام سجاد(ع) را برگزار کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم شهادت امام سجاد(ع) در هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم‌شهر وابسته به اداره تبليغات اسلامی بهارستان با حضور اعضای اين هيئت و دلدادگان اهل بيت(ع)، 10 مهر جاری برگزار شد.
در اين مراسم، پس از تلاوت قرآت کريم و قرائت زيارت عاشورا، حجت‌الاسلام عليپور، از مبلغين منطقه، با بيان احکام شرعی در مورد نماز و با اشاره به شخصیت علمی امام سجاد(ع)، ابراز کرد: دانش و فضایل زین‌العابدین(ع) چیزى نبود که فقط دوستان و شیعیان بدان معتقد باشند؛ بلکه حتى منکران مقام ولایت و نیز معاندان خاندان رسالت در مواردى به ناگزیر سر تعظیم در برابر کمالات آن امام فرود مى‌آورند.
در ادامه مداحان و ذاکرين اهل بيت(ع) از جمله جوهری، محرمی و بدرلو به ذکر مصيبت در رثای آن امام همام پرداختند و از شرکت‌کنندگان نيز به سفره احسان پذيرايی شد.
اين مسئول، تصريح کرد: اين هيئت هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت 21 در جنوب غرب تهران، جاده ساوه، نسيم‌شهر، خيابان 14متری شهيد چمران، انتهای کوچه جامی، پلاک 117 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طريق کانال اين هيئت به آدرس ansarolmahdi2@ برای اطلاع از مراسم‌ها مراجعه کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha