شرکت 113 نفر در دوره‌های تربیت نیروهای متخصص آموزش قرآن در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3752720
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

شرکت 113 نفر در دوره‌های تربیت نیروهای متخصص آموزش قرآن در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از شرکت 113 نفر در شش ماهه نخست سال 97 در دوره‌‌های تربیت نیروهای متخصص آموزش قرآن کریم در این استان خبر داد.

شرکت 113 نفر در دوره های تربیت نیروهای متخصص آموزش قرآن در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، محسن تقی پو، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ، با اشار به اینکه در علوم قرآنی چگونگی تعلیم روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، طریقه حفظ قرآن، آموزش بخش‌های تخصصی قرائت قرآن شامل صوت و لحن، وقف و ابتدا، شیوه‌های بیان مفاهیم قرآن کریم و... امری بسیار ضروری است، افزود: در شش ماهه نخست سال 97 پنج دوره تربیت نیروی متخصص آموزش قرآن کریم در استان برگزارشد.
وی در ادامه با بیان اینکه 113 نفر در این پنج دوره تخصصی شرکت کردند، گفت: از این تعداد 50 نفر برادر و 63 نفر خواهر بودند.
تقی پور افزود: یک دوره آموزشیاری حفظ قرآن کریم در کیار برگزار شد و 18 نفر در این دوره شرکت کردند و 2 دوره آموزشیاری روخوانی و روانخوانی در شهرکرد و سامان برگزار شد که در هرکدام از این دوره ها نیز 25 نفر شرکت کردند.
رئیس اداره امور قرآنی استان ادامه داد: دو دوره تربیت معلم حفظ قرآن کریم نیز در بروجن و موسسه الرحمن شهرکرد برگزار شد که 26 نفر در دوره تربیت معلم بروجن و 19 نفر نیز در دوره تربیت معلم موسسه الرحمن شهرکرد شرکت کردند.

انتهای پیام

captcha