تربیت شهروند خوب؛ موضوعی مورد اهمیت در حوزه فرهنگی شهرداری
کد خبر: 3753525
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

تربیت شهروند خوب؛ موضوعی مورد اهمیت در حوزه فرهنگی شهرداری

گروه فرهنگی ــ سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: شهروند خوب، ‌موضوعی است که بیش از هر چیز در حوزه فرهنگی شهرداری به آن اهمیت می‌دهیم.

برخورداری از شهروند خوب، اولویت امور فرهنگی شهرداریبه گزارش ایکنا از زنجان، مریم شعبانی شامگاه شنبه 14 مهرماه در حاشیه نهمین نمایشگاه سراسری کتاب زنجان و سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان، با حضور در غرفه ایکنا اظهار کرد: هدف همه نهادها و مجموعه‌های فرهنگی، تربیت یک شهروند خوب است و شهرداری می‌تواند در این راستا با سایر ارگان‌ها و نهادها همکاری داشته باشد، زیرا هدف همگی یکی است.
وی با اشاره به برخی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری افزود: از تاریخ 20 تا 24 مهرماه همزمان با هفته کودک به‌صورت مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  برنامه‌ای را برگزار خواهد شد.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فعالیت‌های متفاوتی را در زمینه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند امید است بتوانیم با همکاری سایر ارگان‌ها کارهای خوبی را در این زمینه به اجرا در بیاوریم.
شعبانی به کاهش بودجه فرهنگی شهرداری اشاره خاطرنشان کرد: شهرداری نگاهش این است که پول مردم را برای خود مردم خرج کند و در این زمینه تلاش دارد تا به بهترین شکل عمل کند و نباید پول شهرداری برای قشرهای خاص مصرف شود.
وی احترام و رعایت حقوق شهروندی در جامعه را مهم خواند و گفت: شهروند خوب، یک موضوعی است که بیش از هر چیز در حوزه فرهنگی شهرداری به آن اهمیت می‌دهیم.
انتهای پیام
 
 
captcha