مربیان قرآنی اداره اوقاف سبزوار بیمه می‌شوند
کد خبر: 3754772
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
در طرح جدید طرح ملی حفظ قرآن:

مربیان قرآنی اداره اوقاف سبزوار بیمه می‌شوند

گروه شهرستان‌ها - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: در طرح جدید طرح ملی حفظ قرآن مربیان قرآنی این اداره بیمه تامین اجتماعی می‌شوند.

مربیان قرآنی اداره اوقاف سبزوار بیمه می‌شوندحجت الاسلام جعفر مهدوی خواه در گفت و گو با ایکنا از خراسان رضوی با بیان اینکه طرح ملی حفظ قرآن در حال تغییر است، بیان کرد: در طرح جدید به غیر از برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ کلام الله مجید، آموزش روخوانی قرآن، روانخوانی قرآن و آموزش تجوید نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 48 مربی قرآن با 500 دانش آموز قرآنی در شهرستان های سبزوار و خوشاب در حال فعالیت هستند، افزود: در طرح جدید که از اول مهر ماه در حال اجراست، مربیان قرآنی این اداره بیمه تامین اجتماعی خواهند شد و کلاس‌ها از حالت صددرصد رایگان خارج شده و بخشی از هزینه‌ها توسط قرآن آموزان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح با طراحی سامانه جدید، اسامی مربیان و دانش آموزان ثبت و اداره اوقاف به عنوان یک پشتیبان خواهد بود و بخشی از درآمدها به جوائز قرآنی اختصاص خواهد یافت.

حجت‌الاسلام مهدوی خواه اضافه کرد: در تغییرات جدید مدارک صادر شده برای قرآن آموزان همانند سابق ادامه دارد و مربیان قرآنی از مهر ماه در مشهد دوره‌های تخصصی را آموزش می‌بینند.

انتهای پیام

captcha