تشریح برنامه‌های ترم پاییز موسسه الرحمن شهرکرد
کد خبر: 3755269
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
بهرامی بیان کرد:

تشریح برنامه‌های ترم پاییز موسسه الرحمن شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر موسسه قرآن و عترت الرحمن شهرکرد جدیدترین برنامه‌های ترم پاییز این موسسه را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های ترم پاییز موسسه الرحمن شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال وبختیاری، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، روح انگیز بهرامی، مدیر موسسه قرآن و عترت الرحمن شهرکرد، گفت: موسسه الرحمن حدود 10 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته قرآن‌آموزان بسیار زیادی را جذب کند.
وی افزود: تاکنون هزاران نفر از امکانات این موسسه استفاده کرده‌اند که موفقیت‌های بسیاری توسط قرآن‌آموزان و اساتید مرکز کسب شده است.
بهرامی با اشاره به برگزاری مرحله دوم آزمون ورودی دوره « تربیت معلم تجوید» پنجشنبه 19 مهر، گفت: بنا برنیاز جامعه قرآنی استان و همچنین طبق طرح های ابلاغی سازمان دارالقرآن کشوردرشش ماه دوم سال جاری دوره تربیت مربی تجوید در موسسه قرآن و عترت الرحمن برگزار می شود.
مدیر موسسه الرحمن گفت: بنا برهماهنگی های انجام شده دوره تربیت مربی تجوید ویژه خواهران و با حضور قاری بین المللی خانم عباس نظری بعد از اعلام نتایج آزمون ورودی برگزار می شود
وی با اشاره به برنامه های آموزشی در نظر گرفته شده برای ترم پاییزسال جاری این موسسه، افزود: دوره آموزشی تفسیر موضوعی، درسنامه نهج البلاغه و صحیفه سجادیه ، قرائت ( روخوانی و روانخوانی، تجوید، و صوت ولحن)، دوره آموزش حفظ قرآن کریم برای خواهران و برادران، از شاخص ترین دوره هایی است که پاییزسال جاری در موسسه الرحمن شهرکرد برگزار می شود.
بهرامی با بیان این نکته که موسسه الرحمن تلاش می کند به گونه ای قرآن را به بچه ها آموزش دهد که علاقه و انس خاصی نسبت به قرآن و فعالیت های قرآنی پیدا کنند، افزود: کلاس حفظ خردسالان پسر و دختر یکی دیگر از برنامه های ترم پاییز این مرکز است.
مدیر موسسه الرحمن افزود: تجربیات سال های طولانی حاکی از آن است که تا زیر ساخت های مناسب برای سایه افکندن معارف قرآنی بر فضای عمومی کشور به‌ویژه نهاد خانواده فراهم نشود هر تلاشی محکوم به شکست و یا با نتیجه حداقلی و مقطعی همراه است.
بهرامی تاکید کرد: در این زمینه موسسه الرحمن دوره های مشاوره خانواده و مشاوره قرآنی را با حضور خانم شریفی ویژه بانوان به منظور استفاده از قرآن و تعاليم آن در جهت رسیدن به زندگی پاك و طيب برگزار می کند.
یادآور می شود؛ علاقمندان به شرکت در کلاس های این مرکز به آدرس شهرکرد- حدفاصل خیابان مولوی و شریعتی، کوچه 51، پلاک 8 مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 32221312 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

captcha