توزیع روزانه ۹ هزار غذا در موکب «فاطمه الزهرا(س)» ملایر
کد خبر: 3755342
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

توزیع روزانه ۹ هزار غذا در موکب «فاطمه الزهرا(س)» ملایر

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه در موکب فاطمه الزهرا(س) در هر وعده ۲ هزار غذای گرم و ۵ هزار میان وعده توزیع خواهد شد، گفت: این موکب در طول روز بالغ بر ۹ هزار پرس و غذا و میان‌وعده میان زائران خود توزیع خواهد کرد.

توزیع روزانه 9 هزار غذا در موکب «فاطمه الزهرا(س)» ملایر

پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی، موکب فاطمه الزهرا(س) در کیلومتر 5 جاده ملایر- اراک روبروی حسینیه هاجر برپا می‌شود.
وی افزود: این موکب از روز پنج‌شنبه، 26 مهرماه در محل خود مستقر شده و تا 2 روز قبل از اربعین در مسیر رفت میزبان زائران حسینی خواهد بود پس از آن نیز در روستای جوراب مستقر شده و تا 11 آبان‌ماه در مسیر بازگشت زائران، به خدمات خود ادامه خواهد داد.
رئیس اداره اوقاف ملایر اضافه کرد: پذیرایی در سه وعده غذایی به همراه میان وعده، اسکان، خدمات پزشکی، مکانیکی، فرهنگی و ... از جمله خدمات موکب فاطمه الزهرا(س) است.

ثبت یک وقف جدید در ملایر
جعفری با بیان اینکه در این موکب در هر وعده 2 هزار غذای گرم و 5 هزار میان وعده توزیع خواهد شد، اضافه کرد: این موکب در طول روز بالغ بر 9 هزار پرس و غذا و میان وعده در میان زائران خود توزیع خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه برای برپایی این موکب حداقل 200 ملیون تومان اعتبار لازم است، ابراز کرد: 60 میلیون تومان کمک‌های نقدی از محل اجرای نیات واقفین و مابقی از طریق کمک‌های مردمی تأمین خواهد شد.
وی از ثبت یک وقف جدید در شهرستان خبر داد و بیان کرد: یک باب منزل مسکونی به مساحت 85 متر مربع با تمامی تجهیزات به ارزش 800 میلیون ریال توسط واقف خیراندیش «غلام‌عباس ترابی» در روستای موسی‌خان بلاغی وقف خانه عالم شده است.
انتهای پیام

captcha