خراسان‌شمالی میزبان سلسله نشست‌های «انقلاب اسلامی به روایت هنر»
کد خبر: 3755672
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

خراسان‌شمالی میزبان سلسله نشست‌های «انقلاب اسلامی به روایت هنر»

گروه فرهنگی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان‌شمالی گفت: سلسله نشست‌های «انقلاب اسلامی به روایت هنر» در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نیمه دوم آبان‌ماه در بجنورد برگزار می‌شود.

خراسان‌شمالی میزبان سلسله نشست‌های «انقلاب اسلامی به روایت هنر»

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در نخستین نشست هماهنگی سلسله نشست‌های انقلاب اسلامی به روایت هنر از سری برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: این سلسله نشست‌ها با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور از یکم مهرماه تا چهاردهم بهمن‌ها در همه استان ها برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نخستین نشست «انقلاب اسلامی به روایت هنر» به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد و آخرین نشست در 14 بهمن‌ماه به میزبانی منطقه قشم برگزار می‌شود، تاریخ برگزاری این مراسم در مرکز خراسان‌شمالی را بیست و سوم آبان‌ماه سال جاری اعلام کرد.
شیرازیان با اشاره به اینکه مکان برگزاری این مراسم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و یا یکی از مساجد فعال مرکز استان است، اظهار کرد: مراسم شعرخوانی، خاطره‌گویی، اجرای سرود، اکران فیلم، نقد و بررسی فیلم‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس و تجلیل از چهره‌های انقلابی در دستور کار این برنامه قرار دارد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌شمالی بیان کرد: مقرر شده در این نشست از سه هنرمند انقلابی متعهد و پنج هنرمند متعهد عضو کانون های فرهنگی و هنری که حائز رتبه‌های ملی و کشوری شده اند، تجلیل شود.
انتهای پیام.

captcha