برپایی «ششمین تجمع بزرگ اربعین حسینی» در سمنان
کد خبر: 3756768
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

برپایی «ششمین تجمع بزرگ اربعین حسینی» در سمنان

گروه اجتماعی ــ فرماندار سمنان از برگزاری ششمین تجمع بزرگ اربعین حسینی در امامزاده یحیی(ع) این استان همزمان با اربعین حسینی خبر داد و گفت: هدف از اجرای این‌ مراسم‌ ترویج فرهنگ همدلی و وحدت است.

برپایی «ششمین تجمع بزرگ اربعین حسینی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان، امروز 25 مهر در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم اربعین حسینی سمنان با اشاره به اینکه ششمین تجمع بزرگ اربعین حسینی در روز اربعین حسینی ساعت 9:30 درامامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار می‌شود گفت:  این‌گونه اقدامات به ایجاد وحدت و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی و مردم منجر می‌شود.

وی بابیان اینکه مراسم‌های اربعین پیام وحدت بین امت‌های اسلامی را به جهانیان نمایش می‌دهد اذعان کرد: حضور باشکوه مردم درتجمع اربعین حسینی هماهنگی و همراهی مردم را با دستگاه‌های اجرایی افزون کرده و مانع توطئه‌های دشمنان می‌شود.

دانایی هدف از اجرای مراسم‌های متمرکز مذهبی و مردمی را ترویج فرهنگ اسلامی  عنوان کرد و افزود: سیاه‌پوش کردن خیابان آستانه، پیش‌بینی مسائل ترافیکی، ایاب و ذهاب عزاداران، انجام برنامه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، چاپ و تکثیر هفت هزار زیارت اربعین برای توزیع در بین عزاداران، تأمین و استقرار تانکرهای آب برای وضو نمازگزاران و برگزاری نماز جماعت ظهر اربعین مهمترین اقدامات صورت گرفته برای اجرای مراسم تجمع بزرگ اربعین حسینی در سمنان است.

انتهای پیام

captcha